emigreren naar Bonaire

  • W.Blokker

    Kan iemand mij vertellen of er lijsten zijn die je kan volgen als je gaat emigreren naar Bonaire.Opzeggen of aanhouden van bepaalde zaken??

  • Henk

    Emigreren naar Bonaire lijkt me niet anders dan emigreren naar andere landen. En op Google kun je genoeg lijsten vinden lijkt me. En met een gezond verstand kun je zelf ook snel een lijst maken.

  • stippel

    Henk, what's eating you?

  • Hans

    kweenie wat je precies bedoelt met “lijsten”…..

    maarre…je zou vb. eens kunnen googlelen of zo…!! als je een beetje normaal verstand hebt mot het wel lukken. Als je zelfs dat niet kunt zou ik NIET gaan emigeren.

    Verder is het zo dat ze op Banoaire NIET zitten te wachten op de zoveelste Nederlandse goudzoeker. Werk vinden is bijna toverkunst dus je moet je eigen boontjes kunnen dopen of verzekerd zijn van een vast inkomen vanuit NL.

    Ik verbaas me er over hoe sommige mensen de meest elementaire vargen durven te stellen op zo'n prikbord. Lijstjes??? veel gekker moet het niet worden…trouwens was je te lui om effe te zoeken op dit prikbord? Ik weet zeker dat je massa's info zou kunnen vinden.

    Moet ik mijn gat afvegen na een grote boodschap of hoeft dat niet???

    LOL

    Hans.

  • stippel

    Hans, je moet niet zo veel hardop lachen achter je computer, hoor. Straks komt er zo'n bus langs met mannen met witte jassen er in en die neemt je dan mee.

  • Willem

    Hans.

    Als je niet weet wat voor lijsten ik bedoel reageer dan lekker niet.

    Ik vind het ronduit onbeschoft om iemand zo antwoord te geven als je niet weet met wat voor achtergrond iemand die kant op moet.

    Als je er op kikt om iemand zo antwoord te geven doe het dan in iemand zijn gezicht.

    Dan ben je zo van die afwijking af.

    Waarschijnlijk durf je dat alleen achter je PCtje vandaan.

    Het valt mij nog mee dat iemand met het verstand van een hormonenkip zowiezo achter een PC zit.

    Veel plezier met andere mensen te beledigen.

    Je kom vast een keer de verkeerde tegen(hoop dat ik dat ben).

    Willem

  • Maartje

    Meneer Blokker, bonaire heeft een eigen start pagina daar staat veel op.

    Bonaire heeft als beleid uitschrijven in Nederland en dan moet je aan een aantal zaken voldoen ik weet niet of je dat lijstje bedoeld dat kan ik wel een keer scannen voor je. Allemaal papierwerk. Het is voor nederlanders makkelijk te vestigen omdat je een nederlands paspoort hebt, voor alle europeanen en amerikanen geld elk jaar weer een verlenging van de papieren.

    Laat u maar weten of u dit lijstje bedoeld ?

    GR M

  • Willem Blokker

    Goeden dag.

    Ik zal daar erg blij mee zijn als u dit naar mij kunt mailen.

    Ik heb wel het een en ander aan papieren liggen maar dan kan ik

    controleren of het een beetje overeen komt.

    Alvast enorm bedankt..

    Willem Blokker.

  • Caribbean Real Estate & Emigration

    Een bestemming naar Aruba, Bonaire of Curacao?

    Wilt u gaan emigreren en een nieuwe start maken in wonen, werk en leven in “The Dutch Caribbean”?

    Heeft u vakantieplannen en zoekt u een huurwoning of heeft u een woning en wilt u deze graag verhuren?

    Zoekt u een koopwoning c.q. appartement voor recreatieve- of permanente bewoning?

    Heeft u ideeën om tijdelijk naar één van deze eilanden te gaan vertrekken om bijv. te overwinteren?

    Wij kunnen een totaalpakket leveren voor uw plannen voor Vakantie, Emigratie, Wonen en Werken op de Aruba, Bonaire en Curacao.

    Dit zou kunnen beginnen bij een keuze uit ons koop- en huuraanbod woningen. Zit uw voorkeur er niet bij, dan zorgen wij voor uw voorkeur, want op het internet ziet u al snel ‘door de bomen het bos’ niet meer.

    Wilt u Nederland tijdelijk of permanent gaan verlaten, dan zal het u duidelijk zijn dat deze zaken niet allemaal binnen een paar dagen geregeld zijn. Een baan zoeken, een huis zoeken, alle vereiste documenten regelen, eventueel uw inboedel verhuizen etc. Waar en waarmee moet u beginnen, vraagt u zich wellicht af?

    Het is juist ónze uitdaging om u daarbij te helpen door u te adviseren en te begeleiden in dit traject. Zowel zakelijk als privé zijn wij regelmatig in “The Dutch Caribbean”, om mensen zoals u de juiste richting te geven. Onze bemiddeling in alle zaken die van elementair belang zijn, kunnen u Caribische zeeën van tijd, energie en geld besparen in deze complexe materie.

    Kijk op: www.caribbeanestate.nl

  • vincent

    Hoi Maartje,

    zou je mij ook dat lijstje kunnen mailen?

    vriendelijke groet

    Vincent