hey ik ben op vakantie geweest naar las vegas en ben helemaal verliefd geworden op die stad .
En ik wilde echt zo mijn retour ticket weg gooien en daar blijven. Maar kan dat zomaar? dat wilde ik eigelijk weten
grts
Als je illegaal in Amerika wilt wonen… maar dat lijkt me geen pretje en het is bepaald geen land waar ze flexibel zijn met regelgeving wat betreft buitenlanders. Ze hebben je gegevens, je foto en je vingerafdrukken, dus je komt óf het land niet zo gauw meer uit óf je komt er voorlopig niet meer in.
Wil je legaal in Amerika gaan wonen, dan kun je achteraan de rij aansluiten voor een visum…
heb je niet zo'n formuliertje ondertekend voordat het vliegtuig landde en moeten afgeven bij de pasport controle? Iedere keer als wij naar de VS gaan moeten we dit invullen en ondertekenen. Het is een soort van verklaring dat je daar bent als toerist. Als je het land niet verlaat binnen een bepaalde tijd zijn er gevolgen aan verbonden
Nee, dat kan niet zomaar. Ze nemen je vingerafdrukken en foto aan de grens, en als je je niet aan de regels houdt, kan je het land wel uit maar laten ze je er nooit meer in. Dan zijn echt al je kansen weg, en dat wil je vast niet. Mocht je ziek worden in de USA dan zit je met verzekering enz. Wij wonen in Canada (aan de grens van de USA) en ze vragen je dus direct bij verlenging van de verzekering of je wel of niet naar USA reist en het maakt een groot verschil.
Illegaal in een land verblijven lijkt mij verschrikkelijk… maar ja dat is een persoonlijke keuze die ik niet voor je kan maken uiteraard.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?