Beste Eigenaar,
Vaak krijg ik de vraag van Nederlanders die zich in het buitenland hebben gevestigd en inmiddels ervaring hebben met mijn bedrijfje, om ook andere Nederlanders in het buitenland hier van op de hoogte te brengen. Geen hoge verzendkosten, geen pakjes die lang onderweg zijn of zoekraken. Zij bellen of mailen mij en ik zorg dat tegen het normale TNT tarief of in speciale gevallen met de bode (ook tegen een speciaal tarief) de mand op de juiste dag bezorgd wordt. Wanneer het niet te ver is leveren wij de mand persoonlijk af. Ik stuur altijd een foto naar degene die de mand besteld heeft zodat hij of zij kan zien wat er wordt afgeleverd. Mensen kunnen van de site bestellen maar ook naar persoonlijke wens, kleur, prijsklasse, thema, enz.
Ik krijg bestellingen vanuit de hele wereld o.a. Japan, Portugal, Venezuela, Maleisië, Griekenland, New Zealand, enz. De klanten zijn heel tevreden over de manden en vooral over de service. Kwaliteit, klantgerichtheid en service vind ik erg belangrijk. Met Moederdag (op zondag dus) heb ik 6 manden bezorgd die allen vanuit het buitenland besteld zijn.
Heeft u op uw site nog een klein plaatsje over waar ik mijn banner of link mag plaatsen. Of misschien wilt u deze mail doorsturen naar uw Nederlandse vrienden en kennissen. Misschien willen zij hem dan ook weer doorsturen. Op deze manier kunnen een hoop Nederlanders bereikt worden en misschien willen zij ook wel op deze manier iets naar het thuisfront sturen. Misschien wilt u eens een bezoekje aan mijn site brengen.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groeten,
Henny van den Burg
www.deverrassingsmand.nl