Beste Hans,
ik gaf in eerste instantie geen reactie maar opende een topic over de manier waarop sommigen hier reageren, volledig off-topic namelijk. Dat jij dat onzinnig vind, accepteer ik, maar jammer genoeg staaf je je mening niet. Ook op een prikbord, what´s in a name, horen trollen, mensen die enkel uit zijn op reactie door anderen aan te vallen en niets bijdragen aan de discussie, NIET thuis.
Ik lees heel graag reacties van anderen, ook al zijn ze tegenstrijdig met mijn mening, over onderwerpen die me interesseren. Dat ik hierbij steevast de onzinnige opmerkingen van sommige ´prikbordge(mis)bruikers´ moet lezen, stoort mij en nog vele anderen. Zulke personen kan je missen als de pest en als virussen op je computer.
Ik ben het ook niet altijd eens met je mening, maar respecteer die wel. Ik doe jouw mening niet af met woorden en uitspraken als: ik citeer:´wie geeft jou het recht op jouw mening? Jouw goudvis misschien?´ en dergelijke meer.
Net als de reclame die soms op het prikbord verschijnt, zijn zulke reacties tegen elke regel van fatsoen en tegen de regels van dit prikbord. Ik las steeds graag de reacties maar ik verlies nu hopeloos veel tijd door het slap ´gelul´van sommigen.
Dat jij een bericht aan de webmaster afdoet als zwak, kan me hierbij niets schelen. Het is de enige fatsoenlijke manier van verdediging die je hebt op het internet. Zinloze scheldpartijen en ellenlange discussies die niets met het onderwerp te maken hebben, daar zijn andere prikborden of fora voor.
Met vriendelijke groeten
Pat