Marjorie en co

• Pat

Beste Hans,

ik gaf in eerste instantie geen reactie maar opende een topic over de manier waarop sommigen hier reageren, volledig off-topic namelijk. Dat jij dat onzinnig vind, accepteer ik, maar jammer genoeg staaf je je mening niet. Ook op een prikbord, what´s in a name, horen trollen, mensen die enkel uit zijn op reactie door anderen aan te vallen en niets bijdragen aan de discussie, NIET thuis.

Ik lees heel graag reacties van anderen, ook al zijn ze tegenstrijdig met mijn mening, over onderwerpen die me interesseren. Dat ik hierbij steevast de onzinnige opmerkingen van sommige ´prikbordge(mis)bruikers´ moet lezen, stoort mij en nog vele anderen. Zulke personen kan je missen als de pest en als virussen op je computer.

Ik ben het ook niet altijd eens met je mening, maar respecteer die wel. Ik doe jouw mening niet af met woorden en uitspraken als: ik citeer:´wie geeft jou het recht op jouw mening? Jouw goudvis misschien?´ en dergelijke meer.

Net als de reclame die soms op het prikbord verschijnt, zijn zulke reacties tegen elke regel van fatsoen en tegen de regels van dit prikbord. Ik las steeds graag de reacties maar ik verlies nu hopeloos veel tijd door het slap ´gelul´van sommigen.

Dat jij een bericht aan de webmaster afdoet als zwak, kan me hierbij niets schelen. Het is de enige fatsoenlijke manier van verdediging die je hebt op het internet. Zinloze scheldpartijen en ellenlange discussies die niets met het onderwerp te maken hebben, daar zijn andere prikborden of fora voor.

Met vriendelijke groeten

Pat

• Marjorie

Persoonlijk voor anne bedoeld: wat heb ik met de antwoorden over “”Colombiaanse vrouwen“” te maken ?

Het enige wat ik geschreven heb is dat iemand een serieuze vraag stelt,en dan antwooren krijgt als:“”niet doen!“”…….dus meng mij svp niet in iets waar ik buiten sta.

• Hans

kweenie…maar ik heb geen goudvis…en heb bovenstaand stukje ook niet gepend.

kijk effe naar het IP adres zou ik zeggen;-)

Hans.

ps: er heten blijkbaar meer mensen Hans…danwel een lolbroek gebruikt mijn naam.

• anne

Hallo Majorie,

Ik reageerde op het bericht van 12:27 waarin jij aangaf dat je het raar vond dat wij NL bluffen dat we zo goed zijn in zeggen waar het op staat, maar op het moment dat iemand dat doet, er onenigheid ontstaat.

Ik heb proberen uit te leggen dat een verschil is tussen zeggen waar het op staat en een constructieve bijdrage leveren aan de discussie. Sommige dingen kunnen we ook op een andere manier duidelijk maken, zonder deningrerende opmerkingen te maken. Een voorbeeld wat ik aanhaalde was de Colombia discussie.

Hierbij heb ik niet bedoeld te zeggen dat jij je daar deningrerend zou hebben uitgelaten, ik heb dit willen aandragen als een goed voorbeeld van het ontstaan van onenigheid in een discussie, omdat mensen zeggen waar zij vinden waar het op staat (op een niet constructieve manier).

Dus ik ‘meng’ jou helemaal nergens in.

• Marjorie

Ok,ik aanvaard je EXCUSES.

• anne

Eerlijk gedegd begrijp ik je toon niet zo (of je lettergrootte). Het was een uitleg van hoe ik het bedoelde, geen excuses en was m.i. ook niet nodig, aangezien ik het ook zo niet had geformuleerd.

Maar als het zo goed is, prima, dan laten we het er bij.

• Pat

Dat is nu net wat ik bedoel…de enige manier om zulke ´gebruikers´ te stoppen is een IP-blok.

• Marjorie

Maar waarom dan ? Waarom een IP block,vertel me,jij bent zelf dit riedeltje begonnen,je gaat maar door en door,je bent een type die graag in control is en alles overzichtelijk wilt houden,maar ik stop er nu mee,dit is zinloos.

Fijne avond.