Huizen te koop in Zuid Afika

• Chris

http://www.africanpropertyforsale.com

Het is een geheel gratis site voor zowel zoekenden als aanbieders.

• Henk

Ik geloof best dat er veel huizen te koop zijn in ZA. De blanken vluchten er allemaal weg.

• Hans

uit de bestuurslaag zijn ze al in 1994 weg;-)

de negers hebben ZA totaal om zeep geholpen…maar ja…ze hebben NU wel hun “democratie”!!! het zij ze van harte gegund…

eigenlijk alle landen in afrika waar de blanken weg zijn (uit het bestuur dan) zijn naar de klote geholpen. het mooiste voorbeeld hebben we in Zimbabwe:-(

het is een bodemloze put….waar je maar in kunt blijven storten (geld en hulp)…het helpt geen ene moer mi.

er zal wel weer een of ander debiel commentaar volgen dat het niet zo is van deze of gene….maar goed.

Hans.

• anne

Beste Hans,

Hier de eerste debiel met een reactie.

Waarom zo denigrerend spreken over een volk met termen als ‘negers’ en ‘naar de klote geholpen’? Uitroeptekens zijn bovendien overbodig; je krachttermen spreken voor zich.

Jammer dat je je punt op deze manier moet brengen, lijkt me meer effect hebben als je het op een minder deningrerende wijze naar voren brengt, dan luisteren mensen misschien naar je ipv zich alleen te ergeren aan de wijze waarop er iets geformuleerd wordt.

Maar laat ik voor mezelf spreken: Ik vind het een erg onprettige manier van communiceren, maar is jouw stijl blijkbaar en je goed recht.

Groet, Anne

• Hans

wat is er mis met het woord “negers”???

is het woord “zwarten”zoveel beter dan???

truste

Hans

• stippel

Hans, heb jij een autistische contactstoornis? Mag ik toch wel vragen he? Is mijn recht van vrije meningsuiting…