Irritant

• Geertje

Vinden jullie die Expat en die Hans ook zo irritant? Ze hebben absoluut niks zinnigs te melden. Expat zit volgens mij helemaal gefrustreerd in Nederland,is over elk land negatief en zal het dus nergens naar haar zin hebben. En maar schelden.

Hans loopt te blaten over landen waar hij nog nooit is geweest. Ik zou zeggen, ga eens een reisje maken, hoewel je niet veel keuze zult hebben want daar ben je veel te schijterig voor. Trouwens, een cursus nederlandse spelling zou ook niet verkeerd zijn.

Ik vraag me af wat ze in godsnaam op dit prikbord doen.

Expat en Hans, als jullie nou eens gewoon tegen elkaar gaan schelden en negatief doen, dan kunnen we jullie berichten voortaan overslaan. Zal het niveau van dit prikbord zeker een stuk opkrikken.

Geen dank, graag gedaan.

• Peter

mmm ik weet het niet geertje maar ik kreeg niet de indruk dat Hans uit zijn nek aan het L*llen was…..net zo min als Expat trouwens.

persoonlijk vind ik JOU wel negatief doen. Maar goed wie ben ik??

Misschien wil je bij enkele dames op dit prikbord in de smaak vallen…sommige mannen doen idd bijna alles om dat te bewerkstelligen! dat was wat MIJ opviel namelijk….hahahahahahaah

tsja de waarheid is nooit leuk om te horen Geertje;-)

Peter.

ps: word ik nu ook in jouw verdomhoekje gezet???

• sacha

Als je de berichten van Peter leest, kun je wel nagaan wat dat er voor één is.

• Geertje

Ja, die was ik nog even vergeten. Expat en Hans vindt ie geweldig. Soort zoekt soort. Kan tevens met Hans op Nederlandse les.

• Joke.

Gewoon lezen, glimlachen en that's it. :)

En natuurlijk kan je ze vriendelijk te woord blijven staan.

Joke.

• Marjorie

Geheel mee eens !