wie kan me meer vertellen??

• xxx

Hoi, wie kan me meer vertellen of weet een site met info om/over emigreren naar het buitenland. Ik en mijn vriendin willen een agrarisch bedrijf beginnen in het buitenland (ivm al die regeltjes hier in Nederland). We willen meer info over eigen geld,en wat je allemaal moet doen etc etc..

• Henk

Misschien kun je eerst eens vertellen naar welk buitenland je precies heenwilt. De procedures en immigratieregels zijn voor elk land weer anders.

• Pietje

Voor een bedrijf in die sector zul je veelal honderdduizenden EUR moeten meenemen. Als je die hebt zijn er bemiddelaars die je via Google kunt vinden. Als je die niet hebt dan heeft het geen zin.

• anne

Ben benieuwd waar je naar toe wilt. Voor emigratie naar verschillende landen zijn forums waar veel info wordt uitgewisseld over de procedure.

• Hans

Zo dus jullie willen gaan boeren????

Nou….Paraguay schiet me effe te binnen….sojabonen teelt…vlees- cq.melk vee…mega goeie bussiness daarzo.

Brasilie kun je ook naartoe maar kost je meer centjes;-)

Argentinie zou ook nog kunnen maar daar weet ik niks vanaf.

In Europa kun je het wel vergeten dacht ik zo…..zeker in de EU.

groetjes

Hans

• Marjorie

Waarom kan je Europa vergeten ?

Misschien heeft xxx wel een paar miljoen euro op zijn/haar rekening staan.

• Peter

ja misschien wel….misschien heeft zijn oom ook een ku.tje en is het zijn tante…LOL

ik denk dat als mensen echt zoveel centjes hebben komen ze niet hier aankakken op een armtierig internet forumpie;-)

Peter

• Peter

ach ja sommige mensen leren het nooit…en dromen dan van een B & B beginnen dit terwijl ze niet nooit een pannekoek gebakken hebben…bij wijze van spreken dan….LOL

Peter

• Marjorie

Ja prima hoor,Petertje,ga nog even zo door,en je kan weer een ander prikbord op gaan zoeken,want dan kom je er hier niet meer in,wat een waardeloos figuur bent u,zeer trieste reacties……..zit je in de politiek misschien ?

Ik vindt het triest dat mensen dit soort reacties krijgen op normaal gestelde vragen,doe je dat bij je moeder ook zo ?!