Over een landverrader

• Loek

Wilfred schreef:

>

> Please! Als schrijver moet je een beetje bescheiden over je

> werk blijven. IN de beschrijving over het boek komt Geertje

> (de naam alleen al, waarom GeerTJE, is ze soms nog een meisje

> van 5?) komt ze superlatieven over zich te kort. Lachwekkend

> hoe ze zich zelf ophemelt. Mens, get a life, doe minder

> egocentrisch!

N.a.v. een eerdere opmerking in deze thread: hoveel afgunst-en-haat-balasting moet Wilfred hiervoor afdragen?

• Pat

18,80 euro, net genoeg om het boek te kopen en vast te stellen dat hij niet weet waarover hij het heeft.

Laat Geertje toch een eurootje per boek verdienen, who cares, niemand hoeft het boek te kopen, noch te lezen. Gewoon scrollen en topic lekker overslaan als het niet bevalt.

Pat

• Geertje

Lieve Rogier,

Ik heb er eerst voor gezorgd dat ik een goede pensioenregeling had, voor het geval ik nog eens in de WAO terecht zou komen. Daarna was het niet zo moeilijk om me voor honderd procent te laten afkeuren. Toen heb ik netjes mijn huurhuis onderverhuurd, nadat ik een Belgie een huis had gekocht. Daarvan heb ik daar de Nederlandse Belastingdienst van in kennis gesteld, zodat ze elk jaar keurig de belasting over mijn uitkering kunnen terugstorten. Toen heb ik mijn Belgische huis verhuurd en ben met een belastingvrije uitkering en de maandelijkse huur naar de tropen vertrokken.Om toch nog iets te doen te hebben ben ik maar een groot huis gaan bouwen met uitzicht op zee. En omdat het leven hier goedkoop is en ik zakken geld heb om uit te geven heb me ik ook maar zo'n dikke fourwheeldrive aangeschaft.

En als ik dan zo op mijn luie rug lig onder een palmboom op een prachtig strand, dan bedenk ik dat het toch wel heel erg fijn is om een Nederlander te zijn. Maar ik heb dan ook wel medelijden met die oude knarren van voor de oorlog, die nu twee-hoog-achter van een karig pensioentje nauwelijks kunnen rondkomen en die alleen nog maar hun frustraties kwijt kunnen op dit prikbord.

• Saska

hahahahahahah Nou Geertje als je dit soort humor in je boek verwerkt, wordt het een bestselelr

• Marjorie.

Even een andere vraag,is dit boek gemaakt van hetzelfde soort papier als Page en Edet ?

• wendy

Heel goed hoor Geertje. Brutale mensen hebben de halve wereld. Maak je maar bekend.Dat hoort bij ondernemen. Snappen sommige mensen niet.

• stippel

Jeeehaah! Greetje, kick some ASS! (en dan bedoel ik voor de verandering eens geen Autistische Spectrum Stoornis)!

• Eva van Dijk

Beste Geertje,

We zoeken mensen die langere tijd in Ghana en met Ghanezen gewerkt hebben om hun kennis te verwerken in de eerste nederlandstalige reisgids over Ghana. Ben jij zo iemand? We denken van wel.

Groet en tot horens

GEEN RECLAME OP HET PRIKBORD, ZET DEZE AUB OP DE EMIGRATIE.MARKT !

• sacha

Wilfred Schreef:

——————————————————-

> Please! Als schrijver moet je een beetje

> bescheiden over je werk blijven. IN de

> beschrijving over het boek komt Geertje (de naam

> alleen al, waarom GeerTJE, is ze soms nog een

> meisje van 5?) komt ze superlatieven over zich te

> kort. Lachwekkend hoe ze zich zelf ophemelt. Mens,

> get a life, doe minder egocentrisch!

Oh la la, wat een ontzettend domme opmerking, moet het dan GEERT worden ofzo? Als ze zo heet, dan heet ze zo. Uit dit soort berichten blijkt de intelligentie wel weer van de persoon erachter.