Landverraders!!!

• Rogier

Het is diep treurig!!!!! Zoveel heeft Nederland jullie gegeven! En wat doen emigranten? STANK VOOR DANK!!! De oudere generaties hebben zich ROTGEWERKT om Nederland na WO II weer op te bouwen. Inderdaad, er is welvaart gekomen! Maar nu leven we in onzekere tijden.

Als volk moeten we SAMENSTAAN om het tij te keren! Solidair met het hele volk, en met name de de oudere generatie, die van haar welverdiende pensioen wil genieten. Niet weglopen en je eigen individualistische ikje achterna lopen. Dat doet een deel van de huidige generatie!

Kapitaal en kennis moeten samengebald worden om Nederland in deze woelige tijden overeind te houden.

• Saska

He Rogier is back….lol

• isanboer

Hallo Rogier,

Nederland is toch maar mooi opgebouwd,zelfs nu gaat de Wieringermeer weer onder water,NOP en de Haarlemmermeer zullen spoedig volgen.

Let jij alvast op,we moeten het tij inderdaad keren.

• stippel

Hee daar is Rogier weer!

Mijn vader heeft inmiddels alle bedrijvigheid die hij in de wederopbouw weer heeft opgebouwd (een bloeiend agrarisch bedrijf) ook met z'n eigen handen weer afgebroken. Land dat zijn grootouders met bloed, zweet en tranen bebouwbaar heben gemaakt wordt nu teruggegeven aan de natuur in NL. Dus zo is het cirkeltje weer rond. Ik zou bijna een of ander jankliedje uit ‘the Lion King’ beginnen te zingen…

Als jij ons aangeharkte perkje wil verheerlijken, ga vooral je gang. Maar laat iedereen lekker doen waar hij zelf zin in heeft!

Eej Isanboer, een mooi vak man, Landmeter! Bij het Kadaster zoeken ze er nog een heleboel, dit met name in verband met het bijwerken van de LKI en de AKR ivm al die natuurvormingsprojecten. Iets voor Rogier?

• Ernesto

Rogier, 't is niet meer grappig, kun je geen nieuwe grapjes verzinnen?

• Herman

Het is maar wat je ´zoveel heeft NL jullie gegeven´ noemt: na het afronden van een HBO-opleiding alleen maar te horen gekregen ´geen ervaring´. Naar het buitenland vertrokken en hoppa, niks geen ge%$# over ervaring: vlot een baan. Nederland hoezee !

• surveillant

Landverraders? Welnee, jongen. Dat zie je toch een beetje verkeerd hoor. Wij maken juist ruimte voor al die arme buitenlanders die graag in Nederland willen wonen. Je kunt toch niet ontkennen, dat Nederland op z'n minst een beetje druk is. En stel je nou voor, dat iedereen die hier woont, hier ook blijft wonen. Dan is er straks geen ruimte meer voor asielzoekers en andere (economische) vluchtelingen.

En die verdienen toch op z'n minst ook een kans om in Nederland van de sociale voorzieningen te profiteren. Nee, het zou dus wel heel egoïstisch van ons zijn, om hier te blijven. Wij maken graag plaats, zodat een ander ook de kans krijgt en vertrekken naar een land, waar meer ruimte is, zodat we niemand in de weg zitten.

• Henk

Zit je je tijd niet te verdoen daar in de openbare bibliotheek van Amsterdam?

• peter

Ja, ja 52% belasting betaald plus vermogensrendementsheffing en voor wie!! 3 keer raden!

Toen eigen bedrijf gehad en gestikt in allerlei regeltjes. In plaats van handel,zat ik achter mijn bureau allerlei papieren voor het personeel in te vullen. Loopt een personeel de kantjes ervan af. Helaas je moet blijven doorbetalen.

Uiteindelijk de stekker eruit gehaald en overspannen geraakt.

Nu al 1 jaar aan het solliciteren ( eigen bedrijf en dus geen WW).

Plotseling baan aanbod uit het buitenland. Lekker ver weg!

Per 1/7 . Mij zie je niet meer terug hier in NL.

• Rogier

Tijd om een paspoort Amerikaanse stijl in te voeren!!!

Alle Nederlandse paspoorthouders in buitenland belasting laten betalen in Nederland