Hoi,
Sta jij op het punt te emigreren? Bijvoorbeeld je liefde achterna, omdat je het in NL helemaal gehad hebt, of voor je carriere oid? Ben je tussen de 25 en 40 jaar? Dan zoekt Grazia jou.
Meer info: laraaerts@mac.com
In duitsland zijn er iedere WEEK tig programma's over emigranten (auswanderer) te zien met name op de private zenders VOX,RTL Plus,SAT1 en Kabel1.
In enkele gevallen is men er achter gekomen dat men zelfs geld geboden heeft aan mensen om hun emigratie te “bespoedigen”om zodoende een leuke reportrage te maken over hun emigratie.
Wat me bij deze reportages steevast opvalt is dat het vaak toch mensen (paartjes/koppels met of zonder kids) van middelbare leeftijd zijn die vaak nog niet eens de taal spreken van het land waar ze heen willen gaan!!!!!!!!!!!!!!!! Echt ongelofelijk. Alleen daarom vermoed ik dat vele van deze reportages weinig realiteitszin hebben.
Na boeren die vrouwen zoeken of jonge koppels die ouwe huizen gaan opknappen hebben de heren/dames programma makers blijkbaar iets nieuws nodig om hun kijkcijfers op te krikken.
HANS.
Ik word ook behoorlijk moe van dit soort programma's. Nu is op de NL TV weer een programma van enkele stellen die een B&B in een Italiaans dorpje willen beginnen. Uiteindelijk bepaalt het dorp ( als jury) wie mag blijven.
Het word steeds gekker wat de programma makers verzinnen.
Ik noem het maar Nihil Televisie.
Nu wil Libelle een artikel maken over “mislukte”emigranten. Schandalig. Voordat je gaat meewerken aan zo'n truttig damesblad moet je wel heel erg heen zijn.
Heb je emotionele problemen door het terugkeren , dan kan je beter naar een psycholoog. Wordt nog vergoed ook.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?