wie heeft er ervaring met 6 maanden nederland en 6 maanden in het buitenland
beetje onduidelijke vraag. In welke context bedoel je het???
Wel of niet uitschrijven??? werken of niet werken??? Ik denk dat het op termijn erg moeilijk is dit te realiseren; tenzij je zelf financieel onafhankelijk bent zodat je geen werkgever nodig hebt. Kan me voorstellen dat niet iedere werkgever zit te wachten op mensen die hier maar 6 maanden zijn en dan weer de pleitwijk nemen;-) Ikzelf zou in ieder geval zo'n persoon NIET in dienst nemen. Maar wie ben ik???
Hans.
ja vooral nadelen dan…zoals daar zijn huisvesting,medische verzekeringen etc..etc…???
Och….als je bij je ouders kunt blijven inwonen is het geen punt..maar als je wat ouder wordt zal dit problemen gaan geven…zeker als je een partner hebt.
Zoiets kun je misschien een keer doen…echter is deze constructie niet te doen als je dat jarenlang wilt doen.
Ik ben ervan overtuigd dat je na een jaar of 2 uitgekotst wordt door alle uitzendburos…want een vast contract kun je wel vergeten dacht ik zo.
Of je moet onbetaald verlof nemen…maar das weer iets anders;-) Dan ben je weer onverzekerd….en je reisverzekering dekt (helaas) niet alles;-)
Om maar te zwijgen hoe je zoiets moet gaan uitleggen op het UVW (Gak), de gemeentelijke sociale Dienst of een eventuele werkgever….!
Ik ken wel mensen die dat een jaar gedaan hebben…maar die waren al gepensioneerd….dus die bleven toen de winter in Thailand en ergens april kwamen ze weer terug naar Nederland. Om weer eind oktober weg te gaan:-)
Mar goed deze mensen hebben een vast regelmatig inkomen….dus dan is het andere koek;-)
Hans
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?