Er is er maar een die die beslissing neemt natuurlijk, maar als ik nog een keer wat mag zeggen.
Zeker voor je kinderen NEEM HEM MEE.
Wij hebben destijds gekozen de kat in Nederland achter te laten, dit was mede omdat het ineens zo snel ging en hij zijn entingen niet up to date had.
Verder zouden wij tijdelijk bij familie inwonen op een farm, die willen geen beesten binnen en wij wilden hem niet meenemen, onvoorbereid de winterkou ingooien en vervolgens door de coyotes op laten eten.
Zeker mijn jongste heeft heel wat traantjes gelaten en ondanks dat wij weten dat hij in een heel goed huis terecht kwam, deed het mij ook meer dan ik destijds toe wilde geven.
Achteraf denk ik wel eens we hadden zijn shots up to date moeten laten brengen hem tijdelijk bij mijn ouders laten logeren en met de eerste de beste visite mee laten komen…die stonden tenslotte de eerste zomer al op de stoep (alleen wisten wij dat ook niet van tevoren)
En zoals Sophie al zei..ze zullen zich vervelen en gaan slapen.
Nog even over dat verdoven, volgens mij is het vanuit de vliegmaatschappij verboden, maar dat weet de dierenarts wel.
Toen wij hier weer gingen verhuizen, had ik bij de dierenarts wel een soort van slaappil gehaald, ik moest 6 uur met de auto en wilde hem rustig laten slapen.
Nou dat heeft hij gedaan (nieuwe kat dus), hij miauwde in het begin iets..ging toen slapen.
Eenmaal op de plaats van bestemming, haal ik hem uit zijn kennel en zie de slaappil in zijn vacht zitten ;-)