Niet dus. Ik bepaal zelf wel wat ik tegen wie zeg. Goeden dag verder!
tsja…mijn idee. Veel mensen denken dat als ze ergens een blauwe maandag vakantie hebben gehouden dat ze daar ook gelijk heen kunnen emigreren!! totale onzin dus. Onder het mom van “laten we een B&B beginnen of een camping”worden dan vaak vompleet onrealistische plannen gemaakt…..LOL.
Ook menen sommigen als ze effe wat fora langsstruinen ze alles weten of dat ze alles te weten kunnen komen. Ze wachten dan vooral af wat anderen zeggen zonder zich eerst ZELF te gaan informeren.
Ik zou zeggen: doe zelf ook es effe wat moeite en ga eerst eens goed kijken op internet eer je iets doms gaat roepen cq. vragen op een forum.
Maar bovenal…Ga eerst eens 2-3 keer een langere periode (zeker een maandje of 2) zelf naar het land waar je heen wilt om te zien hoe het is…en blijf vooral weg van de gebiden waar enkel toeristen komen…want daar heb je geen ruk aan.
Hans
je hebt gelijk Hans, er is hier veel anoniem gemakzucht. Het ergste lijkt mij als mensen blind gaan op wat dit soort fora wordt geschreven. Ga vooral eerst eens kijken hoe je voelt op een plek.
Sevilla vond ik geweldig. Ik ging nog een keer langere tijd daar zitten en toen wist ik dat Sevilla een mooie stad is voor vakantie maar minder om er in te wonen.
Hetzelfde deed ik in Barcelona. En toen koos ik voor Barcelona.
In sommige gevallen is dat toch wat moeilijker. Kijk maar naar Oz en NZ. Maar ik ben het met je eens dat je ook zelf op zoek moet gaan naar informatie. En vaak is het toch een gevoel dat je ergens wil wonen. Als de werkelijkheid dan niet overeen stemt met dit gevoel dat je eerst had, heb je een vergissing begaan. Is ook niet erg natuurlijk. Althans: ik kijk emigranten er niet op aan als ze terug komen. Heb meer zoiets van: ze hebben het geprobeerd. Ik wil geen 80 worden en denken: had ik maar…
Ik vind Italie echt een wereldland voor vakantie, maar ik zou er niet kunnen wonen en werken. Na mijn pensioen wordt het ander verhaal, maar voor die tijd zoek ik liever een land uit waar allebei die factoren goed zijn.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?