interview

• Agnes

Voor een glossy magazine ben ik bezig met een artikel over het roer omgooien. Overweeg je dat? Heb je dat al gedaan? En? Of ben je juist alweer terug uit het buitenland? Ik ben zeer benieuwd naar je verhaal. Wat precies de doorslag gaf om te vertrekken, hoe het bevalt, wat je verwacht… Nou ja, genoeg om over te praten dus.

Wil je meewerken aan dit artikel? Stuur dan snel een mailtje met contactinfo naar info@agneshofman.nl. Ik wil graag verschillende mensen spreken, dus voel je vooral vrij om anderen op deze oproep te attenderen.

Ciao,

Agnes

• Eendje

…ehhh, dat klinkt als een mooi begin voor een diepgravend artikel :-)

:-D

• Agnes

Dat is het zeker! Belangstelling? Ben benieuwd naar je verhaal. Mail je naar info@agneshofman.nl?Eendje schreef:

>

> …ehhh, dat klinkt als een mooi begin voor een diepgravend

> artikel :-)

>

>

> :-D

• Ernesto

is dit onderwerp intussen erg uitgekauwd? Please zeg, wat een ideeën-armoe

• Agnes

Bedankt voor je reactie. Ik zou dit onderwerp niet uitgekauwd willen noemen. Zolang er vraag naar is en je steeds andere boeiende mensen aan het woord laat, kan je mensen inspireren en motiveren. Zolang de lezer er behoefte aan heeft, blijven journalisten dus aan deze vraag voldoen.

Mocht je een (naar jouw idee) beter artikelidee hebben, dat verneem ik graag van je.

Ciao,

Agnes

Ernesto schreef:

>

> is dit onderwerp intussen erg uitgekauwd? Please zeg, wat een

> ideeën-armoe

• stippel

Met het risico om een cynische bitch te worden gevonden:

Ik ken nog wel een gouden-kalf-winnaar in Amsterdam die het ooit eens voor 3 jaar ging proberen in een tropisch paradijs maar na 10 maanden ‘gillend gek’ terug naar NL is gerend. Is dat niks voor een leuk inspirerend stukje in ‘n glossy? Als je nou flink google’d kun je hem zelf vinden.

Groetjes,

Stippel.