Deelnemers gezocht!

• Dominique

Ga jij in februari, maart op april op bezoek bij familie, vrienden of je grote liefde in het buitenland?

Of zit je zelf in het buitenland en komen er mensen bij op bezoek?

Dan ben ik wellicht op zoek naar jou!

Voor een nieuw reisprogramma zijn wij op zoek naar mensen die naar een locatie waar voor hen een belangrijke gebeurtenis staat te wachten.

Deelname aan het programma zou betekenen dat wij je maximaal 3 dagen in het buitenland zouden volgen….

Mocht je interesse hebben stuur dan een mail met foto en jullie verhaal naar Dominique.Sol@stokvis625.nl.

• Expat

Ik wil met alle liefde over un maand of 6 vertellen over de schoonfamillie die ons stalkt als we gaan emigreren, maar ik vrees dat niemand daar op zit te wachten

:-)

• Sophia

Ik! Ik! Vertel vertel :p :D

• Expat

…het is het ongelooflijke verhaal van mensen die de meest elementaire beleefdheidsnormen niet meer kennen, maar elke keer weer (ofschoon we geen verhuisbericht sturen…) achter onze verblijfplaats weten te komen.Dieptriest en tragikomisch tegelijk maar ach…ze moeten wát, en iederéén kent (of heeft ze misschien zelf wel) de verhalen…dus ach laaamaar :-)

• Bianca

Nee, ik ken het niet.

Deel je ervaringen want ik ben nu wel heel nieuwsgierig geworden.

• Expat

…nou ja, laten we het er maar op houden dat er heus niet aan ons gevraagd word ‘hoe gaat het’ als ze weer eens opbellen.Hun laatste stunt was mij onterven, het was blijkbaar niet doorgedrongen dat we niks meer met ze te maken willen hebben, ook geen geld.

Hiermee wil ik maar aangeven dat het niet altijd vanzelf spreekt dat er traantjes vloeien als je als gezin vertrekt, integendeel.Maar daar waar wij als gezin gewoon onze gang gaat, slaat bij die mensen af en toe de ledigheid toe en dan moeten ze wat…

Ze gaan ook nooit dood, daar ligt het gewoon aan. :-)

• Bianca

Dat is behoorlijk #$%@

• Pietje

Wat schuift dat?

• Sophie vdP

Hier in Nederland is het nu erg gebruikelijk om via de gang naar een notaris je schoonzoon of schoondochter te onterven, dus neem het niet helemaal persoonlijk! Heeft te maken met een eventuele scheiding. Of bedoel je een andere situatie?

• Sophie vdP

Ja, ik ga in maart op bezoek bij mijn Grote Liefde, die mij moet delen met mijn man en kinderen. Het is namelijk het land Canada. ;-)