Frites zaak

• M. Lintermans

Weet iemand of er een friteszaak bestaat in Australië?

Of misschien heeft hij bestaan?

Kan iemand er iets ook eventueel vertellen over de verkrijgbaarheid van snacks in Australië?Zoals frikandellen, kroketten, bamischijven etc.

• Henk

U bedoelt zo'n typisch Hollandse snackbar? Zo eentje waarbij men samengeperst slachtafval in kokende olie dompelt, en dit zonder gene verkoopt als ware het voedsel?

Moge God verhoeden dat deze culinaire gedrochten zich buiten de Nederlandse grenzen begeven.

• m.lintermans

Amen!!!!!!!

• Marije

:-) :-) toch zou ik best een frikadelletje lusten als ik heel eerlijk ben.

• Fengzi

Als je dit “voedsel” mist, kan je dan niet beter in Nederland blijven?

• dirk

ik heb wel eens gehoord dat een nederl in ierland deze snacks + patat verkocht en het is een goudmijn !!

• Marije

Wat een stomme reaktie, we gaan toch ook niet allemaal naar Italie omdat we toevallig een pizza lekker vinden?

En nee ik blijf niet voor een frikadel of kroket in Nederland, maar daarom zou ik er wel eentje lusten.

Helaas wil de vrager het weten over Australie, weinig kans dat die voor Canada gaat kiezen ;-)

• harro

vraag dit eens op de australieprik,, volgens mij zit er een zaakje in sydney , darling habor. maar op die prik weten ze meer.

zelf heb ik er heerlijke fish en chips gegeten, en dat is vele malen lekkerder dan die gore fric

• Sophia

Ooooh Henk, dat maakt me werkelijk aan het kwijlen…….. yum yum hoe ik zo'n patatzaak mis, vooral die in (zal ik maar niet vertellen) waar de eigenaar al rokend en rochelend in het oude zwarte vet stond te roeren, zucht………………

Gelukkig gaan we in het voorjaar weer naar Nederland! :D

• Dennis

Waar precies weet ik niet meer maar er zit één goed bekendstaande zaak in Australië. Deze verkoopt alle genoemde producten maar ook nog eens poffertjes…..

Zelfs in Manhattan zit een Nederlandse snackbar……..alleen is deze wel omgetoverd tot luxe restaurant waar de ‘kwekkeboom’ als haute cuisine wordt geserveerd.