emigratie auto meenemen???

• aisha

heb een aantal vraagjes omtrent de emigratie naar Pakistan(man is pakistaans).

We willen graag onze auto met wat goederen meenemen(laten vervoeren naar Pakistan) maar moet je nu wel of geen invoerbelasting betalen.???

Hoe doen jullie het met het opgebouwde pensioen(laten uitbetalen)

En de ziekenkostenverzekering hoe lang mag/kan je die aanhouden???daar is geen ziekenkostenverzekering .

alvast bedankt

• Goh

geen idee…maar waarom zou je al die rommel meenemen naar je nieuwe land?

verkopen die handel en écht opnieuw beginnen….lijkt mij ;-)

• jolanda

rommel laten we ook hier achter de inboedel ook maar daar zijn de auto,s heel duur vandaar deze vraag…………………

laat waarschijnlijk wel ons pensioen uitbetalen want we zijn echt niet van plan om terug te keren dus we houden ook geen ziekenfonds aan.

Alleen nog ons huis en zaak hier zien te verkopen hopelijk binnen een aantal maanden,,,,,,, daar hebben we al een huis…………

zal hier wel vaker komen dus

gegroet

• Bianca

Dat wilde ik ook: mijn pensioen laten uitbetalen maar ik kreeg te horen dat het mooi niet doorgaat. Dus moet ik wachten totdat ik 63 of zo wordt.

• Sophia

Hier hetzelfde Bianca, ik wilde het ook laten uitbetalen maar nee hoor… vergeet het maar!

• Loek

Ik kreeg mijn pensioen wel uitbetaald, maar dat is alweer 15 jaar geleden. De regels zijn zeker veranderd.

• bits

Regels zijn miv 2001 veranderd. Als je je pensioen afkoopt betaal je ook nog eens 20% extra revisierente, al met al mag je dan max 72% belasting en rente betalen!

• azhar

neemt u contact met Pakistaanse ambassade in Denhaag.