Hallo allemaal,
Wij komen al jaren meerdere keer per jaar in de belgische ardennen. En altijd hebben we dan het gevoel van thuiskomen. Nou moet ik heel eerljk zeggen dat ik me hier in nederland nooit echt thuis heb gevoeld. Dacht eerst dat het aan de woonplaats lag, toen zijn we verhuisd en daar dacht ik het ligt zeker aan dit huis, dus weer verhuisd maar het gevoel (onrust) blijft. Het is moeilijk uit te leggen. Maar als we daar zijn dan denk ik echt hier hoor ik, dit is mijn thuishaven.
We hebben het er al zo vaak over gehad en na ons laatste bezoek van 3 weken hebben we de knoop doorgehakt, we willen serieus emigreren.
We zijn gelijk volop aan het zoeken en willen eigenlijk eerst een huis huren (zitten nu ook in huur)
Ben al veel aan het zoeken, en heb ook al info opgevraagd (nog niks terug) maar kan nergens vinden wat de eissen zijn voor het huren.
Wat werk betreft is er geen probleem, ik ben zelfstandig ondernemer en kan werken vanaf iedere plek als ik maar internet heb.
De taal is ook geen probleem voor ons, we zijn zelfs al bezig de kinderen ( 5 en 2) frans te leren.
Wie heeft voor ons DE tip, en nog andere adviezen?