Hoezo???
bevalt Singapore niet meer??? Ik heb je hier wel meerdere lofzangen horen zingen over Singapore…ja toch?? Vreemd…maar goed…
Zelf heb ik ruim 2 jaar op de DR gewoond…maar was blij weer terug te kunnen naar Duitsland (waar ik nu woon). Eind dit jaar ga ik naar Peru voor onbepaalde tijd.
paar dingen geef ik je mee: als je geen spaans kunt vergeet het. Zelfs in toeristische plaatsen kom je erg weinig lui tegen die goed Engels spreken. Uitgezonderd de landen waarze dit als voertaal hebben dan..Verder is het ook belangrijk dat je hier veel mensen kent…en dat zij jou kennen zeker als je zaken wilt gaan doen. Voor pensionados ziet het anders uit…maar ik neem aan dat je nog niet zo oud bent.
verder dien je je te realiseren dat in dit gebied ALLE landen cq. eilanden een geheel andere cultuur/mentaliteit hebben dan waar je nu bent;-) realiseer je dat goed…anders gaat het fout namelijk. Veel mensen denken na 2-3 strandvakanties dat het allemaal zo leuk en aardig is op de Carriben….als ze er eenmaal wonen valt het (vaak) zwaar tegen…en de meeste vertrekken dan ook weer snel.
Ik neem aan gezien je lijstje dat Haiti,Cuba, en de DR afvallen….;-) Jamaica trouwens ook…
Al eens op Trinidad en Tobago geweest?…dat zou nl kunnen voldoen aan je eisen.
De bahamas kan ook…echter moet je hier wel ERG rijk zijn…..;-) anders kom je nl niet binnen.
een groot voordeel heb je wel hier…GEEN moslims!!!!;-) Voor mij persoonlijk een zeer belangrijke reden zonder racistisch te willen zijn of worden. Maar de Islam is IMHO een zeer beklemmende en intolerante godsdienst. En daar is geen plaats voor op de Carriben. En maar goed ook:-)
succes
Hans