terugkeerders

• Maritere Dankerlui

Hallo allemaal!

Mijn naam is Maritere Dankerlui en ik ben studente Journalistiek. Voor mijn docent maak ik een artikel over mannen die geemigreerd waren naar een zonnig land, maar die om bepaalde redenene weer teurggekeerd zijn naar Nederland. De mannen moeten tussen de 30 en 38 zijn. Ze moeten een ‘stoer’, mannelijk beroep (personal trainer, DJ) hebben uitgeoefend of een ‘stoer’ bedrijf hebben gehad (bijvoorbeeld in de wereld van jachten, racen, pokeren). Ook ben ik op zoek naar mannen die geemigreerd waren, maar die geheel uit eige keus weer terug naar Nederland gekeerd zijn. Ik hoop dat u kunt helpen. (Het stuk wordt nergens gepubliceerd.)

Bij voorbaat dank!

mail: tokyo135@hotmail.com

telefoonnummers: 030-2926480 en/ of 06-48710900

• Pietje

Ze blijven zuigen he…die media boys en girls!!!

wat een compleet onzinnige posting. Daar hebben we nu toch wel al genoeg van gezien dacht ik zo:-(

webmaster…heee wakker worden!!!;-)

Pietje.

• Eric S'pore

Singapore is zeer zonnig, ik ben stoer en heb een eigen bedrijf, avontuurlijk en wel.

Maaaar….

ouder dan 38 jaren en vooralsnog niet van plan naar NL terug te keren…:D

Eric

• stippel

Tja, mijn vent is ook te oud en hoe stoer is het om scheikundeles te geven? He, jammer nou toch!

• Hans

nou ga es effe kijken langs de spaanse costas…ik weet zeker dat je wat van je gading vindt.

LOL

Hans