Wie kan mij helpen?

• Chrizzzie

hoi,

Ik heb in verleden als eens stage gelopen in Ierland met veel plezier. Nu heb ik mijn studie afgerond en ben ik gaan werken maar toch begint het weer aan mij te knagen om naar het buitenland te gaan en dit keer het liefste buiten Europa.

Het zal erg moeilijk zijn om zelfstandig vanuit Nederland een baan te vinden maar ik weil echter wel de zekerheid hebben dat ik snel aan de slag kan gaan. Dit zal echter wel moeilijk zijn voor iemand als ik met relatief weinig ervaring. Daarom vraag ik mij af of er misschien organisaties zijn die voor personen in Nederland een baan zoeken in het buitenland.

ELKE SUGGESTIE IS WELKOM!!!

• NoMother

Probeer het eens via een woongroep; www.dancingrabbit.org zou misschien wel iets voor jou zijn? En zo zijn er wel 1000enden initiatieven.Kwestie van zoeken.

Succes.

• mark

http://www.joho.nl/

• Mikael

Chrizzzie! Waarom wil je niet in naar Ierland gaan! Ik heb begrepen, dat je daar snel aan de bak komt als Nederlander en daar zijn mogelijkheden genoeg! Ik heb begrepen, dat je in het verleden in Cork hebt gezeten en met alle plezier.

Ik schrijf dit bericht, want binnenkort wil ik zelf ook naar die kant toe gaan om daar te wonen en werken, en het is voor mijn niet helemaal duidelijk, waarom je toch die stap niet neemt, afgezien jou bekendheid met het land en met de stad Cork in het bijzonder?

• chrizzzie

Hoi Mikael,

Het klopt dat ik het erg na mijn zin heb gehad in Cork en deze ervaring heeft geleidt dat ik nu na één jaar weer in Nederland te zijn weer het gevoel krijg om naar het Buitenland te gaan.

Ik wil echter zoveel mogelijk van de wereld zien en ook ervaring op doen in andere landen. Ik ben bijvoorbeeld ook iemand die niet snel twee keer naar dezelfde plek op vakantie zal gaan.

Hopelijk maakt dit mijn reden een beetje duidelijk waaorm ik niet voor Ierland kies en dat het dus ook helemaal niks met het land te maken heeft. Als jij nog advies moet hebben over jou keuze wil ik je daar graag mee helpen.

• chrizzzie

Bedankt,

goede site en ik denk dat ik hier nog wel iets aan kan hebben. Ik wil echter toch eerst telefonisch contact met hun hebben over wat ze voor mij kunnen doen voordat ik de € 50 over maak voor inschrijvingsgeld.

• Mikael

Hi Chrizzzie,

Ik zal zeker wat meer willen weten natuurlijk en bedankt, dat je bereid bent mij daar te helpen. Ik zal je privé mailen mijn vragen, die een of andere kunnen voor mijn vertrek naar Cork belangrijk zijn, als je dat goed vindt.

Nogmaals bedankt en gr.

Mikael