Emigreren naar St.Maarten

• Mike

Wie kan ons meer vertellen over emigratie naar St.Maarten ?

• Mike

Auteur: Patricia (—.201-253-77.telecom.net.ar)

Datum: 26-01-2007 13:57

Naar welk eiland ga je………want St Maarten stond deze nog nog in het nieuwe vanwege het aantal moorden. Aruba is een en al feest en voor een serieus leven en om eventueel kinderen op te voeden niet echt iets.

Daarnaast zegt men dat iedere dag hetzelfde weer en geen wisseling van de seizoen al snel gaat vervelen. Als je het vlakke nederland zat bent, je stapt in de auto en kan bijna overal naartoe en binnen europa heb je veel verschillende landschappen en cultuur.

Aruba…..bijvoorbeeld heeft niets…….geen bomen……en het is superklein, en als je het even zat bent kan je niet zomaar ergens anders heen.

Dit is niet negatief bedoelt, maar voor veel mensen is de cariben een droombestemming om te wonen. Maar de mensen die ik ken die er wonen of gewoond hebben, daar heb ik bovenstaande van gehoord.

Ergens op vakantie gaan dan ben je in andere stemming dan als je er moet wonen en werken.

St. maarten heeft ongelofelijk veel illegalen en zeker Philipsburg is niet zo veilig na 5 uur 's middags.

Mijn reactie:

Rotterdam bijvoorbeeld is agressiestad nummer 1 , niemand staat meer klaar voor elkaar in nederland.

Na 1700 uur zie je geen mens meer op de Lijnbaan,behalve zwervers en junkies en alcoholisten.

De euro heeft ons allemaal genaaid.

Nederland sterft van de illegalen.

Van die 9 maanden regen en wind en kou worden veel mensen ziek en overlijden er zelfs aan.

Elke dag hetzelfde weer is ideaal,de jassen en truien kan men thuislaten,je weet precies wat je krijgt en hebt.

Vanuit Aruba en St.Maarten vlieg je voor 100 euro naar een ander eiland heen en terug.

Dat Aruba 1 en al feest is komt misschien omdat mensen telang bij de hotels blijven hangen,de zogenaamde hanggroeptoerist.

Aruba heeft wel bomen,de cactusboom en de dividivi.

Dit is niet negatief bedoeld ( ……………..) maar wees gelukkig met waar je bent en hebt.

• stippel

Om nog maar te zwijgen over de Flamboyan, de papayaboom, de mangoboom, de watapana en de tamarinde. Of de kokospalm. Feesten op Aruba? Weinig van gemerkt in de tijd dat ik daar zat met mijn 3 kleine kindertjes.

Sint Maarten: je moet er tegen kunnen dat eens in de paar jaar je huis omver geblazen wordt…

• Mike

Dat is zwaar overdreven,tuurlijk zijn er regelmatig orkanen,maar de huizen kun je daar op aanpassen en je laten informeren voordat je gaat kopen of huren,dit kan je met een betrouwbaar iemand doen die verstand van zaken heeft.

In Nederland moet je er wel tegen kunnen dat je zuurverdiende geld weer in de schatkist gaat en in zinloze doelloze projecten wordt gestoken.

Zwaar overtrokken dus.

Overigens dan zou je ook niet kunnen emigreren naar Florida en het circuit rond de Bahama's

• Eva

Beste Mike,

Ik zag je oproepje op www.prikpagina.nl. Als redacteur van het succesvolle televisieprogramma ‘Ik Vertrek’, ben ik op zoek naar mensen die gaan emigreren en een eigen bedrijf gaan beginnen.

'Ik vertrek' is een reality-programma waarin mensen die de grote stap hebben gewaagd om te emigreren, gevolgd worden. We zijn inmiddels al aan de zesde serie begonnen en ook voor de emigranten levert het succes hiervan veel op!

Hopelijk ben je nieuwsgierig en neem je contact met me op. Ik ben benieuwd!

Vriendelijke groet,

Eva Hulscher

Redacteur ‘Ik Vertrek’

Plein 1945 nr. 27

Postbus 35 1250 AA Laren (NH)

T: 036-5241305

E: eva.hulscher@stokvis625.nl

• Hanneke Albers

Hoi,

Ik was benieuwd of jullie nog naar Sint Maarten zijn verhuisd.

Groetjes Hanneke Albers