Meewoonster

• Eli

Hallo,

Ik ben een alleenstaande moeder van 41. Mijn jongste zoon van 14 en ik wonen samen in Zuid-Spanje (Andalusië) op een gehuurde boerderij. Het lijkt ons leuk om onze plek te delen met een andere alleenstaande moeder met maximaal 1 kind, zodat we gezelligheid, kosten e.d. kunnen delen en een unieke vriendschap op kunnen bouwen.

Lijkt dit je ook een leuk idee en wil je weleens anders leven dan tot nu toe? Schrijf me dan een mailtje voor meer informatie en natuurlijk vertel je ook iets over jezelf en je eventuele kind. We wachten met spanning… Eli en Jordi elifinca@hotmail.com

• Pat

probeer ook eens op spanjeforum.nl

Groetjes

Pat

• mette

Er is iemand in Nederland, een vrouw alleen, die gaat in augustus naar een gebied in Spanje tijdelijk in een caravan, i.v.m. renovatiewerkzaamheden. Zij start een opvang voor oude en afgedankte ezels. Dit is te zien op http://www.ezelparadijs.nl

Geen meewoonster misschien, maar heel misschien is het in de buurt.

Succes!

• Eli

Bedankt Mette, heb even op de website gekeken, maar is niet in de buurt. Helemaal in Noord-Spanje. Wel een goed initiatief.

Groetjes, Elimette schreef:

• Eli

´t Spanjeforum ken ik wel, niet aan gedacht om daar een oproepje te plaatsen. Bedankt!

Groetjes, Eli