Kandidaten gezocht voor ''Ik Vertrek!''

• Alieke

Voor het nieuwe TROS televisieprogramma ?Ik vertrek? zijn we op zoek naar

Nederlanders die gaan emigreren. Mensen die alle schepen achter zich verbranden om een heel nieuw bestaan op te bouwen in het buitenland. Wij willen deze avonturiers volgen tijdens alle gebeurtenissen in hun leven. Gaat u binnenkort deze grote stap wagen, mail dan uw verhaal naar:

ikvertrek@tros.nl

Bedankt!

• Eric S'pore

Hoe origineel!

Is dit nu nog steeds zo populair in NL?

Volgens mij werd er 2 jaren terug hier op dit prokbord al gepost over dergelijke programma's? Is dit niet een totaal uitgekauwd onderwerp inmiddels?

Eric

• Hans

Als emigratie een uitgekauwd onderwerp is dan kunnen we deze pagina ook wel opheffen.

• Ernesto

het onderwerp is niet uitgekauwd maar dat programma schittert in buitengewone slechte inhoud, zeer slechte editing en oppervlakkiheid. Waarom kan de Nederlandse tv zoiets maken van de kwaliteit van het soortgelijke programma va de BBC?

Ga op cursus makers van Ik vertrek, leer eens televisie maken!

• Eric S'pore

Verschillende media Hans…

Dit prikbord gaat in op concrete en actuele vragen, dit programma van de TROS kauwt op een algemeen onderwerp wat enkele jaren terug na de moord op fortuyn en van gogh al totaal besproken is.

Eric

• Pietje

Wat schuift dat?

Om je belachelijk te maken voor heel NL lijkt me niet iets dat je doet zonder aanzienlijke financiele vergoeding. Om nog niet te spreken van de ellende van een camera ploeg die in je nek hijgt. Zeker vervelend wanneer je met buitenlanders iets zakelijks overeen moet komen.

• stippel

En reageer ook vooral alleen als je een volslagen naief beeld hebt van het land waar je naar toe gaat en nog geen woord van de taal spreekt, want dat geeft de leukste T.V. Volgens mij word je streng geselecteerd op kneuzerigheid…. K'nonne, wat zit ik me soms te bescheuren als ik 't voorbij zie komen tijdens het zappen!

• FG

ben geen geschikte kandidaat, want mij gaat het lukken !!

• pierre

Oh ja? waar ga je heen dan zo alleen en wat ga je doen.

Ik heb al gelezen dat er nu ook al ezels worden opgevangen in spanje.

Dat zou misschien een leuk onderwerp zijn voor ik vertrek.

Pierre

• John

'wat schuift het' …

Een kennis van mij is in het programma gevolgd en heeft er tot zijn grote verbazing enorm veel contacten aan overgehouden. Heel veel nederlanders die in de buurt van hen woonden die langskwamen om te zien hoe het ze verging. Hij heeft er zakelijk gezien ook goeie contacten aan over gehouden. Ook zij bouwen een guesthouse en hebben al meerdere boekingen door het programma binnen gekregen.

Dus … wat schuift het …