Hoi Allemaal,
Mijn naam is lieke, woonbaar in Andalusië, in zuid-spanje.
Drie jaar geleden ben ik verhuist naar Carmona, een oud stadje, dicht bij Sevilla.
Ik wilde iets anders en vondt per toeval een baantje in Carmona, sprak nog geen woord spaans maar kon toch aan de slag in een 5 sterren hotel, waar over het algemeen engelse, amerikanen, duitsers en belgen kwamen. Dat kwam mooi uit, die talen sprak ik teminste.
Na 6 maanden ben ik een restaurantje begonnen met een man en vrouw die ik had leren kennen in het hotel. Hij sprak engels dus dat kwam goed uit. Lang verhaal kort te maken, na twee jaar heb ik mijn deel verkocht en was weer op zoek naar iets anders.
Dat viel even tegen, ik sprak de taal toch nog niet vloeiend, en in een hotel of restaurant wilde ik niet meer.
Toen kwam ik het tegen, MLM, was weer eigen baas, zonder risico, zonder een groot startbedrag.
Als ik dit nou al in Nederland was begonnen was ik zonder zorgen naar spanje gegaan.
Dit is een internationaal bedrijf, en kunt dit in verschillende landen voortzetten.
Voor mij is dit de grote oplossing geweest, mocht je meer intresse hebben, help ik je graag!!
Groetjes uit het zonnige zuiden