zwemles griekenland

• Annelies

Weet iemand of en hoe kinderen in Griekenland leren zwemmen? Wij gaan volgend jaar emigreren naar Lesbos en mijn zoon is 5 jaar. Als het daar goed geregeld is wil ik hem eigenlijk daar op les doen, Maar dan moet ik eerst weten hoe of wat.

Wie kan mij verder helpen?

Annelies

• Pat

Spreekt hij dan Grieks??

Pat

• Carolien

Annelies,

Weet niet of het op Lesbos ook zo werkt maar in Limni (Evia) krijgen de kinderen les in zee van studenten van de sportacademie. Weet ook dat als de plaats groter is en er is een zwembad (en dan bedaoel ik geen zwembad bij een hotel of appartementencomples natuurlijk) er daar ook vaak les wordt gegeven maar dat hangt er helemaal vanaf waar je zit.

Carolien

• Annelies

Dag Carolien,

Bedankt voor je reactie, maar heb jij mijn prive-mail wel ontvangen? Ongeveer 1 week geleden?

Annelies

• Carolien

Annelies,

nee niet gekregen! Nomaals m'n adres: carolien.m.anastasiou@applera.com (misschien heb ik je mijn andere adres doorgegeven maar probeer anders deze maar eens!)

Groetjes Carolien

• Annelies

Hoi Carolien,

Kun jij mij een bericht sturen; aernst@chello.nl. Op je nieuwe e-mail kreeg ik alles terug, als jij iets mailt kan ik het met afzender beantwoorden proberen?

Annelies