Indonesië

• Ron

Mijn vrouw en ik gaan Nederland verlaten. Indonesië heeft de voorkeur maar dat is niet definitief. Zijn er mensen die daar contacten hebben om meer duidelijkheid te krijgen over ondernemerschap, partnership, zakelijke (on)mogelijkheden etc?

• ramon

ben zelf ook hiermee bezig, stuur me even een mail op rdl105@yahoo.com met als subject: immigratie indonesie

• Jacky Hazeleger

Hallo Ron,

Mijn man en ik willen graag naar Bali en lopen tegen hetzelfde probleem aan, namelijk heel weinig info op internet. Heel anders dan 2 jaar geleden, toen we naar Duitsland vertrokken, daar was info genoeg over. Ik heb al wel een boek besteld, en als ik dat het ontvangen en het lijkt nuttig, zal ik je wel doorgeven. Misschien kunnen we gezamelijk aan meer info komen over de visa en werkvergunningen etc?

Groetjes Jacky

• Ron

Dag Jacky,

Dank voor je berichtje! Op onze website www.secondlife4us.nl kun je de laatste ontwikkelingen lezen m.b.t. onze emigratie. Bali / Lombok gaat NIET door. Lees ook daar eens de reactie's van lezers. De emigratie wel maar een andere bestemming.

Laat eens horen of de plannen richting Bali vorm krijgen

• Ron

Overigens heb ik niets van Ramon vernomen. Een automatisch gegenereerd bericht dus opgepast…ramon schreef:

>

> ben zelf ook hiermee bezig, stuur me even een mail op

> rdl105@yahoo.com met als subject: immigratie indonesie