dames,
ik trek me terug uit het forum, dit omdat ik merk dat ik niet welkom ben.
Iets waar ik helemaal geen rekening mee hebt gehouden, ik kwam goedbedoelt op dit forum,maar heb de berichten nog eens nagelezen. Het is niet goed om verder te gaan, ik voel me aan alle kanten nagetrapt en daar heb ik geen zin meer in. Ik trek het me teveel aan, terwijl ik net een beetje over het vertrek van mijn zoon heen ben, en juist wat spontane reactie had verwacht. Helaas krijg je niet altijd wat je verwacht.
Na een dag heb ik een rotdag gehad, wordt er alleen maar verdrietig van en had gehoopt op wat meer begrip en spontaniteit. In plaatst van dat voel ik me een indringer in een wereld waar ik pas inzit, ik wil totaal geen veranderingen aanbrengen in dit forum, dat is ook zeker niet mijn bedoeling geweest. Dus hierbij mijn excuus, maar ik laat me niet zo behandelen. Daar heb ik een te diep leven voor, ik heb genoeg meegemaakt, en dan bedoel ik niet alleen de emigratie van mijn zoon. Ik heb ook moeten vechten voor mijn bestaan en dat van mijn gezin.
En dan verwacht ik zoals op dit forum staat ook recpect. Vooral Pat heeft me bijzondere gekwetst, na het lezen van haar mail ben ik zeer onder de indruk hoeveel boosheid ik moet lezen. Ik ben daar een te eerlijk en warm mens voor, en om met dit forum door te gaan, dan ga ik misschien dingen zeggen die niet bij mij als persoon passen. Ik wens iedereen geemigreert of niet heel veel goeds toe.
Misschien moet ik jullie bedanken voor een lesje in emigratie. Ik hou me liever bij mezelf en mijn familie, ondanks dat ik jullie geprobeert heb te begrijpen ben ik zeer verbaasd over het hoe en wat. Ik ben een sterke vrouw, maar ik trek me dit zeker aan.
monique.