beste iedereen die schijnbaar veel frustraties opdoen met het lezen van mijn goed bedoelde mail.
Ik dacht als toevoeging voor mijn leuke website wat contacten te kunnen leggen via dit forum. Krijg ik me meteen bij het eerste bericht het een en ander over me heen.
Laten we eerlijk zijn,ik ben geen zielige moeder, heb geen frustraties over het vertrek van mijn zoon. Maar verwacht ook niet zoveel negatieve berichten, dat lijkt me logische. Juist omdat ik zelf een positief mens ben, en natuurlijk verwacht ik helemaal niet dat ik opeens zonder reden via dit forum al zoveel over me heen moet krijgen, waarom trouwens.Ik heb de goede bedoelingen en ik zie de emigratie van mijn zoon ook zeker niet zoals nu meer genoemd wordt een Bouquetreeks.
Mijn zoon en zijn hele familie hebben er naar toegeleefd dat hij zou gaan emigreren naar Japan. Zoiets is voor beiden partijen een groeiproces. Door mijn website probeer ik juist de goede, leuke maar ook de positieve momenten naar boven te halen. En natuurlijk zijn er genoeg moeilijke momenten die niets met een bouquetreeks te maken hebben. Ik heb net zo goed recht om via dit forum mijn verhaal kwijt te kunnen. Als ik berichten lees zie ik zoveel misverstanden over mijn mail, dat vind het jammer, maar ook kwetsend. Waarom, ik ken ook de kant van mijn zoon, het gemis, de cultuurverschillende, maar die zijn tussen hem en mij.
En waarom is iedereen op dit forum zo boos, ik zie er geen enkele reden voor, ik zit er pas op, en heb inderdaad het gevoel dat we hier te maken hebben met mensen die er heel anders over denken. Ik laat me niet door wie dan ook meteen de les lezen, daar heb ik helemaal geen docter phil voor nodig. Wie zijn jullie en waarom meteen vanaf het begin zo vijandig tegen mij te doen. Een reactie als die ik tot op heden heb ontvangen, brengen bij mij logische tot ook een actie. Wil niemand naar mijn website kijken, ook goed. Hij is gewoon erg leuk wees dan zo eerlijk om er eerst naar te kijken en dan een reactie te geven. En als mijn website er misschien in jullie ogen uitziet als een vrolijk plaatje uit een bouquetreeks, prijs ik mezelf heel gelukkig dat ik nog trots kan zijn dat ik als moeder en zoon waar zo een afstand tussen zit, een heerlijk maar vooral eerlijk contact heb. En vooral bedankt dat iedereen zijn bezorgdheid al uitspreekt als mijn zoon het straks moeilijk krijgt, misschien goed om te lezen dat ik er altijd voor mijn zoon ben, ook in moeilijke tijden.
Dames ik wens jullie alle goeds waar dan ook, maar laat me gewoon lekker mezelf blijven en ga me a.u. b. geen schuldgevoel aanpraten e.d. daar zit ik niet op de wachten. Ik wil een leuk contact is dat nu zo vreemd. En laten we wel even leuk blijven want er is al genoeg shit in de wereld, en we kunnen wel lekker blijven kissebissen of met bijdehanden woordspellingen blijven door gaan,maar we kunnen ook gewoon contact hebben.
monique.