Ook ik ben alleenstaand en heb niet het hoogste inkomen. Je komt overal vervelende dingen tegen. En alles kost tegenwoordig geld.
Ik heb ervoor gekozen om in Nederland te blijven en hier iets van mijn leven te maken. En dat lukt mij prima.
Ik denk ook aan weggaan, maar dat heeft met alles te maken behalve geld.
Ik vind zelf wel dat er grote inkomensverschillen zijn. Wat doe je voor 1300 per maand?
Waar je ook heeb gaat, hier is het nog het sociaalste. Na de 2e wereldoorlog is dat hier opgebouwd. Wil je naar Azie of Zuid-Amerika kun je dat vergeten. Waar ga je heen?
Groeten,
Henry
Jeetje wat een rotreactie!!
Ook wij waren zo arrogant om te vertrekken omdat we niet langer de nederlanse staat wilden spekken en voor een hongerloontje wilden blijven werken om alles waar wij in de loop der jaren (meer dan 25 jaar) premies voor hebben betaald afgebrokkeld te zien worden, zodat, als wij er aan toe zijn, alle sociale voorzieningen zijn weggesaneerd.
Wij zijn in Ierland gaan wonen en werken. Inmiddels al 1,5 jaar.
Een hele verademing om ergens te wonen waar je gewoon goed betaald wordt, waar je je deur snachts open kunt laten omdat er niet ingebroken zal worden en waar je je auto nooit op slot hoeft te doen.
Neem daarbij de totaal andere mentaliteit van de mensen, hier wordt je nog gegroet op straat, en iedereen is gewoon vriendelijk!! Nee hoor nederland hoeft voor ons niet meer.
Het is door zulke reacties als hierboven dat ik maar weer eens goed besef hoe heerlijk wij het hier hebben en waarom we ook alweer uit dat bekrompen, koude ongevoelige nederland zijn vertrokken.
Plien, ik weet niet waar je woonde in Nederland, maar de dingen die jij beschrijft herken ik absoluut niet. Ja, wel uit Haarlem, waar ik woonde voor ik voor 4 jaar naar Aruba vertrok, maar absoluut niet uit 't dorp in Brabant waar ik nu woon.
Door te emigreren heb jij in elk geval al de bereidheid aangegeven om iets te veranderen aan de manier waarop je met je omgeving omgaat en tegen je wereld aankijkt. Ik denk dat Marcel alleen maar loopt te rellen en uiteindelijk NERGENS heen gaat maar gewoon op Geert Wilders gaat stemmen. Volgens mij heeft M@m@ gelijk. De stilte is wel tekenend, he…
k denk dat Marcel alleen maar loopt te rellen en uiteindelijk NERGENS heen gaat maar gewoon op Geert Wilders gaat stemmen. Volgens mij heeft M@m@ gelijk. De stilte is wel tekenend, he…
Man @!#$ toch niet zo…. als ik iets zeg doe ik dat.
ben al 4 weken weg uit de bv nederland
ga niet werken voor eerste levensbehoefte en verder niets over hebben
leef nu lekker met mijn vriendin in bulgarije waar het leven 7 keer goedkoper is dan hier en waar je normale levenonderhoud hebt. zomer lekker aan zeee in de winter lekker skieeen.
mooi land leuke mensen(vooral de vrouwen)
oja had een bedrijfsongevals had waardoor ik mijn werk niet meer kon doen.
door de strengere herkeuringen heen gekomen.en daarna meteen mijn biezen gepakt. als je in nederland een arbeidsongeval hebt gehad wordt je erger gestraft dan als je een moordenaar bent. dus rest mijn maar EEN keus zo snel mogelijk weg dat dat klote nederland.
en dat heb ik dus gedaan. betalen jullie allemaal 1 sallaris voor vaste lasten ik ben NIET meer zo GEK!
de groeten uit een zonnige warm bulgarije
p.s stem dus geen geert wilders.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?