website/weblog bijhouden in het buitenland

• Mirella

hallo,

Voor ons duurt het nog even:de emigratie naar Mallorca, maar het huis is gekocht!

Wie weet er een goed manier om daar straks een (gratis)website/weblog bij te houden voor de achtergebleven familie enz. in Nederland.

Een website/weblog waar je iniedergeval ook veel foto's op kwijt kan zonder dat alles dan traag werkt.

Er zijn op internet vele sites te vinden waar je een account kan aanmaken, maar wie weet hebben jullie goede ervaringen met een specifieke website/weblog?

bedankt,

Mirella

• monique

hallo,

ik heb sind een jaartje een website via lycos aangemaakt.

je krijgt hier ook gratis email adressen bij.

ik betaal wel omdat wij ook een domeinnaam vast hebben laten leggen maar dat hoeft dus niet.

je kunt hier ook een fotoalbum aanmaken en dit scheelt met te veel foto's op de site.

je wordt goed geholpen met informatie n kunt altijd bellen of emailen.

succes,

monique brandalise

• Mirella

hallo Monique,

Ik heb op de Lycos site gekeken en voor een normaal bedrag per maand heb je al vele mogelijkheden. Dat is het overwegen waard!

Kan ik zo'n site in Nederland starten mbt registratie/adresgegevens/betaling en op Mallorca ermee verder gaan?

Bedankt, Mirella

• Ruud

Waarom via lycos e.d.? De bezoeker wordt dan doodgegooid met reclame.

Een eigen site maken is niet zo moeilijk. Registreer je eigen website bijvoorbeeld bij www.dreamhost.nl.

Vanaf 30 euro per jaar heb je je eigen domein en geen last van reclames.

Ruud

• Annemieke

Je kan ook een eigen weblog maken bij MSN. Vraag een hotmail adres aan. En dit alles gratis.

sus6

• Marco

Heyhey,

Wij zijn nu ongeveer 2 maanden geleden verhuisd naar Mexico en hebben eigen weblog/webpage.

Dit allemaal via: www.waarbenjij.nu

Deze site is ook interactief, mensen kunnen op je berichten reageren, je kan er zelf foto´s op plaatsen en veranderen wanneer je zelf wilt.

Wij zijn er erg tevreden over, erg makkelijk en zo aangemaakt.

• Nathalie

Je kan het ook proberen op www.aroundtheglobe.nl

Groetjes Nathalie

http://nathalie.aroundtheglobe.nl

• Annemarie

En wat denk je van web-log.nl?

Ik heb daar een eigen (gratis web-log en dat bevalt me uitstekend.