emigratie naar turkije

• Brenda

hallo,

Ik heb een vraag over wat ik moet gaan regelen om te gaan wonen in turkije.

Mijn partner en ik willen graag gaan samenwonen. 1 probleem. hij woont in turkije en ik in nederland. Dus wij hebben er over gesproken en zijn tot het besluit gekomen om in zijn huis in turkije te gaan wonen. Mijn partner is daar geboren en getogen en wil daar het liefst blijven. Na lang overwegen heb ik besloten om daar heen te gaan. de stad waar hij woont heb ik goede ervaringen mee en weet dat ik daar mijn geluk zal vinden.

Momenteel heb ik al sollicitaties lopen in turkije. Maar wat moet ik voor de rest nog regelen om in turkije te kunnen wonen. dit is kompleet nieuw voor mij dus ik weet echt niet wat ik moet doen!!! Wat moet ik allemaal regelen, waar moet ik het regelen.

WIE KAN MIJ HELPEN WANT IK ZIT ECHT MET MIJN HANDEN IN HET HAAR!

Met vriendelijke groet

Brenda

• Pat

Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik denk dat je de perfekte partner hebt om te weten te komen wat je in Turkije moet doen. Als hij er geboren en getogen is neem ik aan dat hij de weg kent en de nodige relaties heeft om dat even voor je uit te vissen.

Pat

• Brenda

hallo pat.

ýk heb zorgvuldýg met hem over gehad maar hýj weet nýet hoe dat allemaal precýes moet. dus daarom heb ýk ook dýt berýcht geplaatst. dus als je een beetje ýnfo heb dan graag want ýk weet echt nýet wat ýk moet doen.

groetjes bren

• Pat

Sorry Brenda, ik kan je echt niet helpen, maar kent hij dan niemand die dat wel kan. Anders is er nog altijd de Turkse ambassade in Nederland, die misschien wat meer kan vertellen.

Succes!!!!!

Pat

• Brenda

ok dan je wel pat. ýk ga ff ýnformeren býj de ambassade.

hopen dat het lukt.

nogmaals bedankt

groetjes bren

• n.m.i.

Waarom informeer je niet bij het Nederlands Migratie Instituut? Er si namelijk ook nog subsidie mogelijk, wist je dat? Kijk maar eens op de website van die club. Ze houden ook in verschillende steden spreekuren weet ik. Succes.

• n.m.i.

Tel. (030) 236 42 45

Dagelijks bereikbaar

van 09:00 en 17:00

n.m.i. schreef:

>

> Waarom informeer je niet bij het Nederlands Migratie

> Instituut? Er si namelijk ook nog subsidie mogelijk, wist je

> dat? Kijk maar eens op de website van die club. Ze houden ook

> in verschillende steden spreekuren weet ik. Succes.