Mama Jay schreef:
>
Beste Eline,
> Zoow, volgens mij ben jij niet helemaal goed ofzo !
Toch wel hoor, maar al te goed. Ik heb 25 jaar gewerkt om mensen met een sociale uitkering te helpen. Weet dat in Vlaanderen op dit moment 22,5% van de mensen werkt om 100% van de mensen te laten leven. Als jij dus als EERSTE vraagt of je een uitkering kan krijgen vooraleer je vraagt of je eventueel kan werken, krijg je van mij zulke reactie. Overigens begin ik met zeggen dat als je werk wil er zeker goede reacties zullen komen.
> Zit er een btj een paar steekjes los !
Nee hoor, die zaten los zolang ik in Belgie woonde om steuntrekkers te onderhouden. Ondertussen zitten alle steekjes weer goed vast. Ik zit in Argentinie, zonder uitkering van het oude of nieuwe land, gewoon plan trekken.
> Ik vraag toch niet om jouw bullshit, of zie je dat soms wel
> ergens staan ?
Nee maar ik zie alleen jouw bullshit en die wilde ik even aanvullen. Wat je niet wilt lezen, klik je gewoon weg…
> Ik ben juist thuis bij mijn baby, omdat ik niet zo iemand wil
> zijn, die een kindje krijgt en meteen hem 5 dagen in de
> creche wegmoffelt !
Als alle vrouwen zo reageren na de geboorte van een kind is het hek helemaal van de dam. Kijk eens rond en leer je plek in de maatschappij te kennen. Misschien liever ´wegmoffelen´ in de creche en het kind kunnen onderhouden, dan moeten afhangen van de belastingen die andere, werkende moeders betalen om jou en je kind te onderhouden.
> En als je mijn verhaal goed leest, zie je staan, dat ik ook
> heus wel wil werken.
Ik heb je verhaal hoofdschuddend gelezen en herlezen alvorens te reageren. Ik zie nog steeds eerst een uitkering en daarna eventueel werk staan, als er dan toch niets anders opzit. Arme baas die jou als werkneemster krijgt. In de horeca lees ik even verderop. Daar heb ik zelf jaren ingezeten. Alleenstaande, Nederlandse moeder in Belgie in de horeca, ??????
> Dus volgens mij ben je zelf een btj foei , foei, foei en zou
> ik mezelf maar eens na laten kijken !
Ik ben helemaal gereviseerd en goed bevonden voor alle dienst. Ik ben helemaal niet foei. Als ieder hier zou schrijven wat ze denken, ben ik gewoon één van de velen die hetzelfde denken. Alleen ik schrijf het dan even.
Hard ben ik al evenmin, gewoon realist.
> Zijn er nog wel andere mensen, met goeie adviezen ?
Ja, misschien kan je naar Suriname. Daar geven ze geld aan mensen die er willen gaan wonen. Ben je gelijk van je ex af en versta me niet verkeerd, want ik haat mensen die anderen bedreigen op welke manier dan ook. Maar als je denkt in Belgie veilig te zijn, vrees ik toch echt dat je het verkeerd ziet, het ligt net om de hoek en er zijn geen grenzen.
>
> Groetjes Eline
Pat