Kan iemand me iets vertellen over emigratie naar of wonen in Mexico.
Wat is de procedure om daar te mogen gaan wonen en werken?
Als wat wil je in mexico gaan werken dan?? Hoe is je Spaans?Heb je contacten?? (erg belangrijk in latijns amerika!!)
Het verbaasd me dat veel mensen nog steeds denken werk te kunnen vinden in landen waarvan de meeste mensen net weggaan om werk elders te vinden;-)
waarom begin niet een eigen bedrijf in mexico?? zaakje?? winkel??? Lijkt me verstandiger dan werk zoeken.
Er zijn in Mexico zat hoogopgeleide mexicanos die voor veel minder dan jij komen werken hoor;-) Het klinkt l*llig maar zo is het wel.
suerte,
Hans
mmm Er zat me niks hoog…..hump….
Ik vertel je gewoon hoe het zit. Ik ben al ruim 12 jaar een fervente zuid-Amerika ganger (mijn ex was latina).
Ik wil je alleen zeggen dat enorm veel mensen de boot ingaan door dat ze denken zomaar ergens werk te vinden in een latijns amerikaans land!!! Wat een stupide gedachte….sorry…hoor. In Zuid-Amerika ( en in dit geval ook Mexico) is het enorm belangrijk WIE je kent. Hier tellen alleen diploma's en/of referenties/ervaring…daar dus niet……
Nogmaals: ik wens je veel succes met het starten van je bedrijf.zaak of whatever…maar vergeet aub zeer snel het idee dat je daar “werk” kunt vinden.
Tenzij je iets kent dat niemand kent in mexico…maar ook dat betwijfel ik.
Mexico is niet Canada…of Nieuw-Zeeland..!!!!!!
blijkbaar ben je nog nooit in mexico geweest…of zo??? Dat dacht ik al. Of alleen maar de hotels van binnen gezien op Yucatan?? Nou….;-)
groetjes
Hans.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?