Chauffeur in Canada worden?

  • henk

    Zaterdag 26 augustus voorlichtings bijeenkomst in Noord Nederland voor diegene die geinteresseerd is om als vrachtwagenchauffeur te gaan werken in Alberta, Canada. Aan de orde komen o.a.:

    - wat voor soort werk is er?

    - wat moet ik doen om er te komen?

    - op welke wijze wordt ik voorbereid.

    - wat zijn de kosten van levensonderhoud daar?

    - wat kost een woning?

    - welke ondersteuning krijg ik?

    - wat kan ik er verdienen?

    - welke kans maak ik om daar naar toe te gaan?

    - Hoe lang duurt het voordat ik vertrek?

    We werken samen met diverse tranportbedrijven in Alberta.

    Heb je interesse en wil je de voorlichtingsbijeenkomst bezoeken, neem dan zsm contact op met Dutch Western Canada Connection; e-mail: dwcc@planet.nl of bel met Henk ten Wolde 06-20618073. Ook voor meer informatie kan je contact opnemen.

  • Cees

    Hoi Henk,

    Nog steeds chauffeurs nodig in AB? Kan hoor. Hier in SK hebben we ook tekort.

    Referend naar de vorige draad rond dit onderwerp. De huizenmarkt in AB is nog verder uit z'n jasje gegroeid. Zo sterk zelfs dat enkele NL emigranten hebben besloten de provincie in te ruilen voor een ander gebied. Ik hoop en ga er van uit dat je dit soort info meeneemt in je bijeenkomsten.

    Cees

  • Saska

    Oh ja chauffeurs blijven nodig, ik ken ook diverse truckers die na eenmaal hun visum op zak te hebben zij tegenwoordig snel naar een andere provincie trekken.

    Wel jammer, maar ja zo houd Henk ook werk ;-)

  • VAN NAUW FRANKY

    GEACHTE

    GRAAG HAD IK MEER INFORMATIE GEHAD OM VRACHTWAGEN CHAUFFEUR TE WORDEN IN CANADA IK HEB NAMELIJK VERNOMEN DAT ER DAAR EEN GROOT GEBREK IS AAN CHAUFFEURS EN DAT IK HET HIER ALLEMAAL AL EEN BEETJE HEB GEHAD ZIE IK HET WEL ZITTEN OM DIE STAP TE WAGEN BEN NAMELIJK AL 20 JAAR INTERNATIONAAL CHAUFFEUR EN ZOU LANGS DEZE WEG WAT MEER INFORMATIE WENSEN DANK BIJ VOORBAAT EN VOOR HET BEGRIP

  • stippel

    Franky, dan moet je Henk bellen!

  • andre v knippenberg

    hallo

    zou u mij informatie kunnen toesturen over transport en chauffeur worden in canada

    ben nl geinterreseerd in welk soort transport en de begeleiding voor kinderen en vrouw

    mvrgr andre van knippenberg

  • iwan

    hallo ik wil graag wat meer info over hoe je chauffeur kunt worden in caneda bvd

  • hartog

    zou graag voor 1 jaar willen rijden in canada !wie weet wat heb alles 3 jaar ervaring denk het is nu of nooit hoef geen huius te hebben gewoon lekker jaar rijden

  • mehmet

    ik ben een chauffeur die werk naar alle europa landen. kunt u mıj een informatie sturen over werken als chauffeur in canada..

  • dinand swiers

    ik ben op zoek naar een baan in canada jk ben een hardt werkende chauffeur met veel ervaring in bulk huif en koel transport