kleine bakkerij overnemen?

• bakkertje

Hallo,

Zijn er onder jullie die naar Canada willen emigreren maar nog niet weten wat ze willen doen? Maar je wilt wel iets voor jezelf, zonder er al teveel geld in te hoeven stoppen?

In een plaatsje in de Rocky Mountains staat een kleine broodbakkerij te koop, kompleet met apparatuur. Ook de winkel staat vol met Nederlandse artikelen, zoals hagelslag, pindakaas koekjes en meer.

Mocht er iemand zijn die interesse heeft voor dit bedrijfje (het pand zelf is geleased) stuur een emailtje naar canbakker@aim.com

De overname prijs is $25.000 Cad.

Met vriendelijke groet, de bakker.

• bakkertje

Even ter aanvulling, je hebt geen papieren nodig om hier in Canada een bedrijfje als dit te runnen, dus ook mensen die geen bakkerij opleiding gevolgd hebben in Nederland kunnen dit doen. Met gezond verstand kom je een heel eind, daar heb je geen opleiding voor nodig. Ik ben bereid om een tijdje wegwijs te maken over het hoe of wat.

• Jan

Hallo Bakker,

Even een tip, plaats je bericht op het Canadian Bulletin Board, dat is een website vaal veel emigranten zich orienteren.

website: www.oyop.com/xoops/html/modules/news

By the way, in welke plaats zit de zaak?

M.vr.gr.

Red Kardinal

bakkertje schreef:

>

> Even ter aanvulling, je hebt geen papieren nodig om hier in

> Canada een bedrijfje als dit te runnen, dus ook mensen die

> geen bakkerij opleiding gevolgd hebben in Nederland kunnen

> dit doen. Met gezond verstand kom je een heel eind, daar heb

> je geen opleiding voor nodig. Ik ben bereid om een tijdje

> wegwijs te maken over het hoe of wat.

• h.scheulderman

Mijn naam is Hennie Scheulderman mijn verleden bestaat alleen uit de bakkerswereld dat zit in het bloed

Ik wil graag meer informatie over de mogelijkheid van een bakkerij in het buitenland het hoeft niet persee Canada te zijn

Het mag ook Aruba zijn of zo bijvoorbeeld.

Ik ben geboren op 18-01-1949, dit lijkt oud maar ik zit nog vol energie en heb mijn hele leven eigen winkels gehad samen met mijn vrouw.

Graag een reaktie van Uw kant dank U en de vriendelijke groeten van H.S.