Tis hier tam…. komt dat door de vakantie of is de emigratie hype al voorbij en lopen wij achter?
De meeste dagen is het hier in NL boven de 30 graden , dinsdag wordt er 31 verwacht en woensdag 32 .En wij verhuizen die dagen dus . Dat is dan ook de reden dat ik niet veel tijd heb , zit tot m,n nek in de dozen .Veel koelte zal de verhuizing ons niet opleveren , ik dacht dat het in Belgie ook warm is .
Al je emigreert vanwege een “hype” dan emigreer je om de verkeerde reden, een emigratie is een weloverewogen keuze die je voor jezelf en met je gezin maakt.
En er zijn inderdaad nog steeds mensen die emigreren vanwege de zon…..daar is overigens niets mis mee…….en het warme “tropische” weer heeft die mogelijke emigranten misschien op andere gedachten gebracht.
Groetjes vanuit een winters Nieuw Zeeland waar het overigens al weer enkele weken erg mooi weer is……s nachts wat vorst en overdag een strak blauwe lucht met een heerlijk zonnetje.
Ik denk dat iedereen wel begrijpt dat je niet emigreert omdat het een hype en trendy is. Das een verkeerde reden ja. Andere redenen zijn volop aanwezig en voor iedereen persoonlijk. Ik heb ook niet gezegd dat wij emigreren omdat 't een hype is.
Het is wel zo dat iedereen kan zien dat de laatste tijd veel mensen emigreren en dat het zelf het nationaal nieuws haalt. dat valt niet te ontkennen.
Joke: Het weer is de afgelopen maand een toppertje geweest met dagen van minimaal 30 graden. Nederland kennende is het nu baggerweer met dagtemperaturen van 12 graden, regen, storm, mist, donder en bliksem. Dus ja, wij gaan voor de zon en meer en vertrekken naar Mexico. Niet de top vijf van de hype landen (hahah) maar wel een land dat meer te bieden heeft dan dat veel mensen denken.
We tellen af, nog 11 weken….
Fijne groeten,
Floske
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?