Chaufferus interesse in (baan) emigratie naar Canada

• Canadastrid

Wie ik?……soon

• Willem N.

Tsss, een meergranen brood, ongeveer 800 gram kost in Revelstoke maar zo'n $3.85, je weet wel, bij dat stel Hollanders die die winkel hebben met Nederlandse artikelen, en hun eigen brood bakken.

• laurens

ik zit nu drie jaar canada en ga nog lang niet terug naar nl,ik heb hier een vergelijkbaar loon met nederland 60.000 cad en dan reken ik belastingteruggave niet mee (4000cad).

ik betaal voor healthcare 44,00 cad mijn baas betaald bluecross en mijn levensverzekering we hebben een spaarloonregeling ze leggen tot 2500cad bij per jaar.

ik rij met een splinternieuwe peterbilt ….dus mij hoor je niet klagen

btw ik woon in calgary

• raymund frick

hallo henk,

ich bin deutscher, alleinstehend und wohne seit 8 jahren in amsterdam. ich habe interesse in canada als chaffeur zu arbeiten und habe einen NL-Rijbewijs B, C und E(BC).

es waere schoen wenn alles weiter muendlich besprochen werden koennte.

raymund frick

• marian

Hallo

Ik zit net jullie mail te bekijken.

Ik heb een vraag wat niks met jullie beroep te maken heeft, maar misschien kun je me ergens mee helpen.Mijn familie woont in Canada, wij gaan hun bezoeken, we willen als cadeau een molen geven.

Hoe komt die naar Canada zonder dat het 500 euro kost.

Weet je misschien een oplossing voor ons.

Dank je wel.

Marian

• Saska

Is die molen in zijn geheel dan? of een bouwpakket?

hoeveel kilo mag je zelf meenemen, lukt het dan nog niet, je mag een bepaald gewicht meenemen, er staat niet dat dat in een koffer moet zitten.

Een doos kan dus prima mee.

• Jutta Peltz (ex Radisch)

Hallo Raymund,

würden dich gerne mal in Amsterdam besuchen kommen (die ganze family).

Wie wäre es?

Gruß

Jutta