Scriptie-onderzoek: Bent u of kent u een Nederlandse emigrant?

• Laura Copini

Dag,

Voor mijn afstudeerscriptie van de studie Communicatie- en Informatiewetenschappen ben ik op zoek naar emigranten die na 1995 uit Nederland zijn vertrokken. In september/oktober wil ik deze emigranten door middel van een enquête via de mail een aantal vragen stellen.

1. Bent u een Nederlandse emigrant en bent u bereid om mij te helpen? Mail dan naar scriptie.lcopini@gmail.com

2. Wilt u mijn oproep doorgeven aan iedereen die u kent?

Groetjes Laura Copini

• Koen

Wat is het preciese onderwerp van je scriptie?

• Laura Copini

In mijn onderzoek staat het beeld van Nederland bij emigranten centraal staan. Het is dus een onderzoek over beeldvorming en welke aspecten de beeldvorming beinvloeden.

Groetjes Laura

• Jurgen

Is wel handig als je email nakijkt/beantwoord. Had je begin deze maand al een mailtje gestuurd. Verder niks meer gehoord…..

Gr.

Jurgen

• Laura Copini

Hoi Jurgen,

Ben blij dat je mee wilt werken aan mijn onderzoek. In mijn oproepje stond alleen dat ik de enquete in september/oktober zal versturen. Vandaar dat je niets meer had gehoord. Sorry, en ik mail je binnenkort weer!

Groetjes Laura

Ps: ik bekijk mijn mail wel hoor en heb al een mooi lijstje met mensen die wel mee willen werken!