BUENOS AIRES
GEWELDIGE STAD
ZE IS ARGENTIJNSE
Richard, BsArs is snel heel duur (opnieuw) aan het worden. Ik ben Argentijn en bezoek A'tinie (beter gezegd: Bsars) ieder jaar, ben net terug en heb enorm veel spijt dat ik niet eerder een huis daar heb gekocht bijvoorbeeld want de (huis)prijzen zijn enorm gestegen. Dit bewijst nogmaals de korte termijn denken in A'tinie: zodra het ietsje beter gaat, willen ondernemers en de overheid consumenten meteen uitwringen.
Je kunt wellicht iets goedkoper vinden -ook voor je dagelijks uitgaven- buiten de, overigens zeer vervuilde, BsArs.
En als je een prive verzekering (Swiss medical bijvorobeeld) kunt betalen, dan zit je overal in A'tinie goed.
Je kunt je AOW meenemen naar A'tinie. Ik ken twee gezinnen in kleine plaatsen de provincie BsARs die ervan leven.
succes daar!
om een idee te geven hoeveel woningen kosten kun je kijken op www.soloduenos.com
En het schiet mij net binnen: een 65+Nederlands gezin heeft zich uit hun Nederlandse gemeente laten schrijven en ontvangen hun AOW op hun girorekening. Met een Nederlands giropasje kun je namelijk zonder kosten daar geld opnemen.
En ze betalen in NL helemal geen belasting maar in A'tinie maar die is verhoudingsgewijs veel lager.
Tenslotte: als ik van mijn oude dagen zou willen genieten, zou ik in een schone en prettige stad willen vertoeven. Cordoba, Mendoza of Bahia Blanca bijvoorbeeld. Deze steden hebben een prima (prive)gezondheidszorg, zijn veel schoner, mooier en veiliger dan bsars.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?