(gay) huwelijk in VS

• Gerrit

dag allemaal,

ik heb een werk gevonden in VS, maar geen visa aanwezig, dus ik ben jacht op visa, maar het probleem is ook dat ik geen Bachelor diploma bij zich heb, dus wat moeilijker. Ik wil gewoon snel af van papierwinkel. ik heb relatie met mijn vriend (gay) in VS. ook heb ik vrouw ontmoeten in VS, die voor mijn vriend bereid gaat trouwen. heeft men ook ervaring gehad met trouwen met vrouw, maar eigenlijk voor man? is dat niet grote probleem voor mij om in VS zich te blijven vestigen?

Gr Gerrit

• Eddie Raas

Wat denk je zelf?

• Jeroen

Ik heb er zelf ook eens over gedacht om een vrouw te trouwen, als gay man zijnde. Je wordt vijf jaar lang op de voet gevolgd, krijgt afgezonderd een vragenlijst in te vullen en dan maar hopen dat beide partijen het zo lang vol houden. Niet echt een aanrader hoor.

succes

• Pat

Toevallig las ik dit net in de internetkrant van Het Latste Nieuws in Belgie

Pat

Bush start campagne tegen homohuwelijk

De Amerikaanse president George W. Bush is zaterdag in zijn wekelijkse radiopraatje een landelijke campagne begonnen om een verbod op het homohuwelijk in de Amerikaanse grondwet op te nemen.

Volgens analisten wil Bush, in de aanloop naar de parlementsverkiezingen in november, de aandacht afleiden van de oorlog in Irak en met populaire thema's stemmen winnen. Volgens een recente opiniepeiling is 58 procent van de Amerikanen tegen het homohuwelijk.

Bush wil expliciet in de constitutie laten opnemen dat het huwelijk de “unie tussen een man en een vrouw” is. Hij acht een ”nationale oplossing” noodzakelijk omdat „activistische rechters” het traditionele huwelijk zouden bedreigen.

Het Hooggerechtshof van Massachusetts had in 2004 het homohuwelijk toegestaan in die staat. Dertien andere staten namen sindsdien al een constitutioneel verbod op het homohuwelijk op in hun wetgeving.

• Gerrit

Pat,

Vandaag volg ik ook vol spanning naar de nieuws uit de VS. Dat is waar.

Ik hoop, dat Bush idee gaat mislukken. Het is erg laf van hem om opeens daarover te praten. Er zijn daar genoeg problemen aanwezig.

De Amerikanen moeten Bush gaan verslaan, omdat Amerikanen erg teleurgesteld zijn met Irak problemen…. Bush, domme aapkop !!!

Gerrit.

• aukje

Je hebt werk gevonden? Kun je niet op basis daarvan een visum krijgen in VS? Wanneer je bij Google zoekt op “emigratie visum amerika” vind je de diverse visa. Maar misschien heb je dat allemaal al bestudeerd, het is maar een idee.

groetjes en succes

• jimmy

Misschien heeft Gerrit werk gevonden op Santa Monica blv in LA??

• Jeroen

Je hebt het er moeilijk mee hè Jimmy…. Uhm… nog een reden om NL te verlaten om die Nederlandse kortzichtigheid van Jimmy te ontlopen?

• Stippel

Gerrit, waar blijf jou huis jongeh?

Ik ben het niet met Jimmy eens, maar de fratsen die Gerrit uit wil gaan halen om naar de VS te kunnen gaan echt te ver! 'n Schijnhuwlijk sluiten? Ben je nou helemaal van de pot gerukt! Berguenza! Liefde maakt blind maar zo blind nou toch ook echt weer niet!

• Amra Sabanoviccc

Kennen jullie uberhaupt zelf iemand in je nabije omgeving die een huwelijk wel starten?Stippel schreef: