In het tv-programma ‘Ik Vertrek’ worden stellen en gezinnen gevolgd tijdens hun voorbereiding en uiteindelijke emigratie naar het buitenland. Heeft u intersse hieraan mee te werken, mail dan naar bovenstaand e-mailadres of ikvertrek@tros.nl
Please Tros, begin maar eens betere producties te maken! Elke aflevering van Ik Vertrek lijkt door een stagiere zijn gemaakt. Puur gemakzucht: camera en micro open en hups draaien maar. Geen editor komt aan te pas. Zonder rode lijn, loshangende shots, absoluut niet onderhoudend.
Waarom kan de BBC zo'n programma veel beter maken?
En ja, er zijn er altijd losers die voor de 15 minutes of fame graag voor de camera willen staan, dus aan kandidaten zullen jullie geen gebrek hebben.
Ik las op een ander forum dat mensen zich hadden opgegeven.
Na onderzoek van de programmamakers bleek dat deze mensen de plannen zo goed hadden voorbereid, dat er weinig problemen bij de emigratie te verwachten waren.
Deze mensen waren meteen geen goede kandidaten voor “Ik Vertrek”.
Met andere woorden: wordt je toegelaten tot de opnames, bedenk dan dat de Tros verwacht dat je met een mogelijke mislukking bezig bent. Leuke test om te bekijken of je voorbereidingen kloppen.
Leuk voor de kijkers, minder leuk voor jou. Maar het gaat nu eenmaal om de kijkcijfers en niet om jou!.
Da's natuurlijk ook wel ‘t allerleukst om naar te kijken he, zoals die gesjeesde muzikant en z’n binnenhuisdecoratrice die met ‘n paar pond en ’n zak wiet op zak hun droom proberen te realiseren… Of zo'n vent die biologisch-dynamische varkens gaat ‘verbouwen’ terwijl hij nog nooit ‘n beest van dichtbij gezien heeft. Of ’n slakkenboer-in-spe.
Waren wij ook zo naief? Bijna!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?