Plannen van Wouter Bos

• breedveld

Wouter Bos is van plan hogere belastingen te gaan heffen bij mensen die pensioengerechtigd zijn.

Maar, als ik nu op de dag dat ik 65 wordt emigreer naar België of een ander land, dan hoef ik toch geen belasting meer te betalen in Nederland? Weet iemand of dat idee klopt?

Ik denk dat behalve ondernemers ook 65plussers Nederland gaan ontvluchten.

• Saska

Wat een geweldig land is Nederland toch (geworden), ik ben zo blij dat ik er niet meer woon.

Toch hebben wij met een 23 jarig werkverleden in Nederland met de tijd wel “recht” op ons pensioen.

Van ons salaris ingehouden, nu niet opneembaar omdat het dat extra belast gaat worden.

AOW rekenen wij al helemaal niet meer op, die pot zal wel leeg zijn maar ik heb zomaar een gevoel dat we dat wat wij zelf geheel vrijwillig hebben MOETEN inleggenook foetsie is dadelijk.

Is het niet door slechte beleggingen, dan pakt de staat het alsnog wel af.

• Cerise

Wouter Bos is een wereldvent,mag hopen dat hij ooit premier wordt !!

• nico

o alstublieft zeg waar is de emmer hier wordt ik echt niet goed van ja hij kan geld uitgeven waar een ander zuinig is geweest zo gaat dat altijd met de pvda

• tj

Dito Saska, reken ook niet op de AOW met een bijna 30jaar lange bijdrage…. Ben blij dat ik daar weg ben, men vraagt wel eens wordt het niet tijd dat je terugkomt..mooi niet zolang er wouters en harry potters rondlopen

• Chiara

ik geloof dat wouterje nog 1 van de minst “erge” is!

Zalm!! en Harry Potter!!!…..VRESELIJK

• Pat

klopt Nico, maar als je weet wie en wat Cerise is, begrijp je haar reactie beter. ´t Is juist omdat ze dan krijgen dat zulke mensen in NL zijn. Maar we kunnen misschien die emmer delen?!?!?!

Pat

• Dirk

En als jullie jezelf beter zouden verdiepen in de materie dan zouden jullie weten waarom dhr Bos dit roept..