ja is weg, maar geen idee waarom. Misschien heb ik iets gemist?
In de strikte zin van ‘t woord is iedereen die tenminste een ouder heeft die in in het buitenland geboren is, een allochtoon. Stippel dus ook, want pa geboren in Belsj, zelf geboren in Belsj. Jongste Stippeltje ook, want geboren op Aruba. Allemaal met de Nederlandse nationaliteit trouwens. Vandaar dat ik dat hele gezwam over allo’s en auto's ook zo'n onzin vind, als 2e generatie allochtoon maar zo Nederlands als maar kan…. Je kunt beter gewoon zeggen waar je 't over hebt en er niet een of ander modewoord voor gebruiken.
Gaan we een aantal jaren terug naar de Gouden Eeuw dan was er een enorme toestroom van mensen “uit den Vreemde”
Zo komen mijn vaders voor ouders uit Frankrijk,en Duitsland,en mijn moeder vaders kant uit Denenmarken.Mijn Oma haar ouders zijn wel echte Hollanders,zover als ik kan nagaan ,ook is er een tak naar Chil gegaan +/- 1890,die zou ik nog wel eens willen ontmoeten.
Die woorden kan ik ook niet uit mijn strot krijgen,A….en A….. brrrrrr!
Geef het beesie maar een naam,en fikkie voor de hond.
Geachte heer/mevrouw,
Ik heb begrepen dat uw organisatie remigratie adviezen geeft. Ik wou graag wat meer informatie van u ontvangen. Het gaat over mijn vader, die remigratie plannen heeft. Gaarne wil ik weten wat de mogelijkheden zijn, als hij besluit in suriname te gaan wonen, aangezien zijn medische en lichaamlijke klachten blijvend van aard zijn.
Ik zou het zeer op prijs stellen als ik meer info hierover kan ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Manoj Rampersad
altingstraat 209
Bezuidenhoud wijk
DEN HAAG
22 oct 2012
Geachte adminstrateurs.
Er mijn betreft: verzoek over steun in het officieel verhuizing naar Nesbitt Castle Southern African Region.
Er te volgen mijn telfooneren, s'morgens graag hier vind u mijn aanvraag in het status clarificatie voor het
begin in buiteland leven & werken in mij vakje “ maatschappistaatsinrichting consulent & Independant Participant in Economic Managements”
van officieel geregisteerd “ Bookkeeping & Grooming Services Bureau” van mij! al sinds 1999.
Neem z.v.m. a.u.b contakt met mij op thuis nummer 070 3310353 & mobiel 06 30835729 er hier in nederland.
Nou in mij betrappd situatie sinds einde 2005 er maandag tot donderdag is mij netwerken & Networking participatie formeel op mijn Facebook paginas en mij
onafhankelijkke meenings zijn te zien in een groep getstart van mij die heet “ People mangament Direct” daar is het open voor mensen te kunnen boodschappen
sturen aan mij.
Er daar is een informeel en formeel live Chatting & soms gratis consulenten associeert verbinden met mij in algemeen diverse ontwerpen over het
maatshcappij en allerlei rechten voor staan voor mensen in 5 Continents!
Gezin van mij bemooed met een Kind met einde 2007 van politie bezuidenhoud en parnassia klassieke maatschappelikke medewerkers en tot
huidige ongelofelijkke levens vernaderings te evaren, bijv. generaal rechten blijk verwijden, " Er geen tevreden veldoende leesbaar Opvoeding
te zien in mij Kind die is allen maar 10 Jaar Oud“ en om kort te zeggen ” Er het is een eeindeloos nachtmeer allenzaamheid voor mij in het leven
voor vier jaaren nou"
Dus tot mij beslissing om met Hem Zoon van mij z.s.m. Nederland nederland te officieel aftrekken!
Nou heel graag tot horens van Jullie.
Hoogachtend,
Dame dame P.moyo.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?