Mexico

• Yvonne

Hola,

Sinds 15 jaar woon ik in Zwitserland, en het wordt zo langzaam tijd voor iets nieuws, mijn doel is om over een paar jaar naar Mexico te emigreren en daar een klein hotelletje te openen. Ik sta aan het begin van de planning, ben al vele malen in Mexico geweest. Ik zou graag zo veel mogelijk informaties ontvangen over het emigreren naar Mexico en het beginnen van een eigen hotel daar. Ik ben dankbaar voor vele reakties. Ook mensen die ergens anders op deze wereld iets voor zich zelf begonnen zijn kunnen mij mischien goede tips geven.

Bedankt !

Yvonne

• karin

hoi

ik weet niet of jij naar de nederlandse zenders kunt kijken maar 3 mei is de nieuwe uitzending van de tros ik vertrek weer en daar gaat een stel naar mexico toe om daar een hotel/restaurant te beginnen en anders kun je die uitzending per pc bekijken als je het gemist hebt.gerben hartzkeerl gaat daar met zijn vrouw en dochter van 10 daar naar toe vertelde mijn buurvrouw en laat dat nu net zijn moeder zijn dus ik zit klaar hahaha om te kijken natuurlijk.

• Yvonne

Hallo Karin,

Bedankt voor je tip, is dit toevallig Gerben Hartskeerl uit Terborg ? Als dat zo is dan is de wereld wel heel erg klein, ik ken hem en ben met hem naar de Mavo geweest. Ik ga zeker kijken, en kan BVN ontvangen hier.

Groetjes Yvonne

• karin

ja klopt als een bus dus zit ervoor en genieten maar groeten uit terborg

• Ronald Drosterij

Met veel plezier heb ik gegekene naar de uitzending van Ik vertrek. Erg leuk om te zien hoe Gerben weer is vertrokken. Graag zou ik het e-mail adres van gerben willen hebben. kan een van jullie mij hieraan helpen? Het kan gewoon rechtsreeks gestuurd worden naar mijn e-mail, dus niet via dit prikbord. Welke Yvonne trouwens? Ik heb namelijk ook op die MAVO gezeten in die tijd.

• Gerben Wynia

Naar aanleiding van het bewuste programma was ook ik op zoek naar een website van z'n nieuwe hotel/e-mail adres. Als zoekende loop ik op de site nog een bekende tegen het lijf, Ronald Drosterij. Hoe goed het met je?

Groet, Gerben WyniaRonald Drosterij schreef:

>

> Met veel plezier heb ik gegekene naar de uitzending van Ik

> vertrek. Erg leuk om te zien hoe Gerben weer is vertrokken.

> Graag zou ik het e-mail adres van gerben willen hebben. kan

> een van jullie mij hieraan helpen? Het kan gewoon rechtsreeks

> gestuurd worden naar mijn e-mail, dus niet via dit prikbord.

> Welke Yvonne trouwens? Ik heb namelijk ook op die MAVO

> gezeten in die tijd.

• clark

Ik wil ook erg graag naar mexico om iets op te zetten.

Mischien in een vorm van een cooperatie een mooi resort.

Nou wie wilt dat en wie durft het gaarne reacties.

• Yvonne

Hallo Clark

Leuk plan, mijn eerste mail is al van 2006, en inmiddels zijn de plannen naar Mexico te gaan konkreter geworden, als je meer wilt weten kun je me graag mailen

groetjes Yvonne

• jonckheere michel

Hallo

ben woonachtig in belgie en we zijn van plan om voor een langere periode naar Mexico te emigreren, mijn man is italiaan en werkt op een cruise schip in de regio en daarom zouden we graag naar mexico emigeren,mijn vraag is of iemand mij kan helpen met informatie hoe ik best kan te werk gaan en wat ik allemaal nodig heb

met dank bij voorbaat

Michel