emigeren zwitserland

• badra

mijn vriend en ik zitten er oover te denken om over 2 jaar te verhuizen naar zwitsrland. hij heeft de zwitserse lnationaliteit nog en kan dus makkelijker terug. graag zou informatie hebben over hoe we dit moeten aanpakken (wat moet je regelen ect), links hierover of misschien wel mensen die deze stap gaan nemen of al in zwitserland zitten

groetjes badra

• saskia

Hoi

ik weet niet of je hier wat aan hebt, maar kijk eens in de boekhandel naar het tijdschrift Ajuus Magazine. Hierin staan altijd veel tips in, en verhalen van mensen die al geemigreerd zijn, dus als je een lange voorbereidingstijd hebt is het denkik wel interessant. misschien niet specifiek over zwitserland.

ze hebben ook een webiste met informatie, nieuws en nuttige links: www.ajuus.nl

groetjes,

saskia

• Yvonne

Grüezi

Ik ben 15 jaar geleden naar Zwitserland gegaan. Ik ben er gekomen voor mijn werk, en zit er nog steeds. Als je vriend Zwitser is moet dat geen probleem zijn voor hem, jij zelf zult een baan moeten vinden waardoor je een Bewilligung krijgt. Als je toevallig in de Gezondheitszorg werkt is dat geen probleem. Als je meer vragen hebt, mail me, ik kan van hieruit meer te weten komen.

Gruss

Yvonne