Wehkamp ik ben weg wat Nu ?

• Hans

Ik heb plannen om te emigreren naar onze buurtland. België… Ik wilde informeren hoe het zit met de aflos termijnen die je aangaat bij aankoop van een t.v? of andere aankopen op af betaling.

Gezien ik niet meer geregistreerd sta in een gemeente is dit dan nog te achterhalen waar ik woon? Ook als ik de N.A.W. + bank nummers etc? etc.. opzeg.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt.

Grt Hans?

• zita

Hoi Hans,

Stel deze vraag ook eens op het advocaten-prikbord.

http://www.prikpagina.nl/list.php?f=844

Ik ga er vanuit dat ze je uiteindelijk toch zullen vinden. Je zal dan waarschijnlijk alles terug moeten betalen, inclusief rente en extra kosten.

Groetjes van Zita

• Pat

Wees gerust, ze vinden je, al zeker als je binnen de EU verhuist. Je moet overigens bij uitschrijven in de gemeente aangeven naar waar je verhuist, dus je adres is altijd bekend bij gemeente, belastingen enz….

Pat

• Joke.

Incassobedrijven rijden graag een stukje voor je om.

Zien ze ook nog eens wat van de wereld en hun klok tikt wel. :)

• nathalie

Jeetje wat een bullshit. Als je een afbetalingsregeling aangaat moet je die gewoon afbetalen. Ook ik had die bij de wehkamp en heb het netjes afbetaald voor ik wegging uit NL. Beetje verantwoording nemen hoor.

• Goh

Gwoon betalen Hans :D

• Joke.

Ja, precies.

Anders kost het je onnodig meer. :D

• Bleke Hugo

als t een klein bedrag is onder de 1000 euries gewoon betalen!!

is t meer dan weet ik wel een paar opties voor je, mail me

• Pat

Wel, wel,daar sla ik nu bleek bij uit.

En dat land wil jij verkopen Goh??

Pat

• Simone

Waarom niet gewoon betalen voor wat je hebt besteld?wil je verhuizen en de rotzooi voor anderen achterlaten,kan me niet voorstellen dat we zulke mensen hier gaan missen.