Verklaring omtrent het Gedrag

• Maria

Hallo

Ik ga met mijn 2 kids(12 en 5 jaar)naar de UK om te wonen en werken.

Nu moet IK een Verklaring omtrent het Gedrag hebben.

Hoe zit dat eigenlijk met kinderen?

Moet ik voor hun ook zo'n verklaring aanvragen?

Of gaat dit vanaf een bepaalde leeftijd?

Wie weet het antwoord!!!!

Alvast bedankt!

Maria

• Mil

vraag de gemeente of dat sowieso bestaat voor kinderen.. zoja.. aanvragen (zekere voor het onzekere nemen). Bestaat het niet, dan is het ook duidelijk. Maar zelf heb ik er nooit van gehoord dat dit ook voor kinderen wordt afgegeven.

• Pat

wordt afgegeven vanaf 18 jaar.

Pat

• Maria

Maar moet je uberhaubt een verklaring omtrent het gedrag hebben als je naar Engeland gaat emigreren?

Want de verklaring is toch bedoeld voor de werkgevers?Of ook voor de instantie's aldaar?

Maria

• Pat

Ik kan me niet voorstellen dat je voor Engeland een verklaring omtrent gedrag nodig hebt, vermits het tot de EU behoort. Maar er eentje hebben kan altijd makkelijk zijn, lijkt mij.

Pat

• Puk

Wij wonen hier nu anderhalf jaar (London), maar hebben nog nooit een dergelijke verklaring nodig gehad hier, ook niet toen mijn man hier (lokaal, dus niet vanuit een nederlands bedrijf) ging werken. Ik denk dat je je de moeite kunt besparen.

Groetjes, Puk

• Mil

Ik heb ‘m ook nooit nodig gehad (woon 6 jaar in de UK) maar had ’m destijds aangevraagd ‘voor het geval dat’. Maar er is nooit naar gevraagd.

• Maria

Hallo allemaal!

Bedankt voor jullie reactie!

Als ik het allemaal zo hoor,dan heb ik hem dus gewoon niet nodig.

Bespaart mij uiteraard weer geld hahahaha!!!!

Maar ja,ik vraag het liever van te voren van hoe of wat,waar ik aan toe ben.

Ik wil immers niet onbeslagen te ijs komen in The UK.

Mensen,nogmaals mijn dank voor jullie reactie!!!!

Maria

• Joke.

Als je met kinderen of in de gezondheidzorg werkt, kan er naar gevraagd worden.