Wie weet een veilige plek

• stippel

CUBA! Vrijwel de laatste communistische dictatuur met verlicht despoot die geen religie toestaat dus angst voor de Islam hoef je niet te hebben, criminaliteit = 0 als je de cijfers mag geloven, klimaat is briljant, prachtig eiland, hele vrolijke mensen die goed kunnen dansen en die dol zijn op blonde kindertjes. Ik hoop toch stiekem dat het sarcasme hier af druipt, hoewel een alles wat hier staat waar is.

• Goh

:D:D:D

• Joke.

Wat je bedoelt is dat je de halve waarheid verteld. :D

Wie vertelt de rest? ;)

Joke.

• Maartje

Hans ik denk dat een veilige plek moeilijk wordt maar buiten Europa zou ik zeker gaan kijken, Spanje en Frankrijk hebben dezelde problemen als Nederland.

Wij gaan naar Bonaire de Nederlandse antillen alleen is daar bv de gezondheidszorg iets minder, maar laten we eerlijk zijn in Nederland is dat ook niet

meer in te schatten wanneer je eens aan de beurt bent, wij wonen nu in Belgie

en daar is de gezondheidszorg heel goed, petje af wat dat betreft voor Belgie.

Geen wachtlijst meteen door een scan bij enige twijfel.

Het is wel zo dat landen in de tropen in ons geval lage lonen betalen dus ik denk dat je af moet wegen wat je allemaal belangrijk vind.

Echter een paradijs is er niet maar je kunt voor je eigen een voor jou veilig plekje best vinden. OOk ik wordt akelig van al zogenaamde aanpassen en integreren

wat Nederland allemaal zo graag wil. Ze hebben het in Europa veel te veel op de

loop gelaten en nu komen er problemen van, te laat om de kop in te drukken denk ik, hopelijk komt het niet zover maar ook Nederland komt aan de beurt en dan

kun je zelf wel weg zijn maar je hebt toch familie hier.

kortom een groot probleem met maar 1 oplossing als je je slecht voelt lekker

weg gaan !

• Richard

Een plek met tolerante mensen….ga jij je daar wel thuis voelen ?