Huis te koop en huis gezocht

• Maartje

Dag forumleden, voor degene die een emigratie naar Belgie willen realiseren,

ons huis staat nu te koop omdat wij door gaan naar de Nederlandse antillen.

We wonen nu in Lommel net over de grens bij valkenswaard.

Onze bungalow met zwembad staat te koop bij een nederlandse makelaar.

www.roblommers.nl, kun je ook foto''s bekijken, prijs 249.000 eur.

Zelf zijn we op zoek naar een huis in Bonaire dus tips hiervoor zijn welkom,

prijsklasse ongeveer 70.000 eur. Wij gaan hier 20 maart weer naar toe !

groetjes Maartje

• annie

hey maartje, WAUW, prachtig huis, en goedkoop!!!!!!!!!!!!!!als we nog in nederland gewoond hadden had ik zeker belangstelling!!!!!! dit is zo weg, no worrys, succes met alles annie.

• Maartje

Bedankt Annie, ja we hebben het in dit huis ook prima naar ons zin alleen het klimaat is hetzelfde als in Nederland.

Vergelijkbaar heeft mijn schoonzus in Eindhoven in de rij een huis te koop voor die prijs.

Toch schrikt het mensen af om naar een ander land te gaan terwijl je nu zelfs het voordeel hebt dat je de hyptheekrente oook mag aftrekken als je nog steeds in NL werkt.

Ook zijn wij aan iets nieuws toe en gaan we weer eens kijken hoe een ander land bevalt. Als je een sub-emigratie wilt kun je het in Belgie goed proberen vaak kun je nog naar je werk rijden en je vrienden wonen hoogstens 35 km weg.

Dat gaat natuurlijk anders worden als je over de oceaan heen moet.

We hopen toch op een snelle verkoop want dan kunnen wij verder met onze plannen.

We willen in Jan 2007 vertrekken

• walter

Hallo Maartje,

wat willen jullie gaan doen op Bonaire?

Gr Walter

• Maartje

Walter, mijn man is Marine duiker geweest en bezig met zijn divemaster

en ik hoop een administratieve baan te vinden, ben nu Managementassistent van

een marketing manager, maar misschien ga ik wel iets helemaal anders doen.

We staan voor veel dingen open dat moet wel anders gaat het denk ik niets worden.

• henriette

Wij gaan dan wel naar Belgie ( en zoeken nog een huis ) maar in een ander gebied .Wij gaan naar Mechelen .Dus als iemand daar een ( groot ) huis weet ??

• liezeth

Zijn jullie al terug van Bonaire ?

gr Walter

• Maartje

Ja we zijn weer terug van Bonaire ! hebben weer genoten en ons flink georienteerd

veel advies gekregen wat jobhunting gedaan, ogen en oren opengehouden en

grond gekocht in JUli wordt ons huisje gebouwd !

Hopen dan eind dit jaar nog te verhuizen dus………..hopelijk is het huis dan weg zo niet dan gaat het nieuwe huis in de verhuurliezeth schreef:

>

> Zijn jullie al terug van Bonaire ?

> gr Walter

• liezeth

Hallo,

leuk om te horen dat jullie naar Bonaire willen verhuizen.

De rede waarom ik dit vroeg is dat ik zag dat je net over de grens woont.

Wijzelf wonen in Valkenswaard en vertrekken over 5 weken naar Bonaire voorgoed.

We gaan daar een eigen zaak opstarten.

Misschien zullen we elkaar nog wel eens ontmoeten.

Groetjes, Liezeth.

• Maartje

Wat toevallig zeg, wij wonen dus in Lommel, wat is de wereld toch klein, op Bonaire dus ook, wat voor zaak gaan jullie beginnen ?

Ben nog werkzoekende hahahah. Wij zijn ook al veel mensen tegengekomen uit Brabant en

hebben daar ook kennissen uit Eindhoven. Zijn jullie er al een paar keer geweest ?

Of komen jullie er al jaren ? Wij hopen dus nu in Nov/ Dec dit jaar nog te vertrekken

maar dat ligt dus aan de verkoop van het huis !

groetjes tot horens

Maartje